Akční RPG Wuchang: Fallen Feathers má za sebou velmi silný start na Steamu, kde se mu podařilo přilákat přes 131 tisíc současně hrajících hráčů, což je víc než tam kdy zaznamenaly některé hry od FromSoftware jako Dark Souls 3 nebo Sekiro: Shadows Die Twice. Přestože čínská novicka boduje u fanoušků soulslike žánru, její start provázely problémy s výkonem i výtky k „neférové“ obtížnosti. Vývojáři ze studia Leenzee nyní slibují nápravu.
V pondělním příspěvku zveřejněném na Steamu studio uvedlo, že bude pokračovat v optimalizaci výkonu na všech platformách a zároveň plánuje upravit některé herní mechanismy, které hráčům kazí zážitek. „Nejprve se upřímně omlouváme za komplikace a děkujeme všem za trpělivost a pochopení ohledně problémů, které provázely vydání Wuchang: Fallen Feathers. Vaše zkušenosti a zpětná vazba jsou pro náš tým neocenitelným základem,“ napsal tým.
Mezi hlavní technické priority patří vyřešení pádů hry na různých zařízeních, zvýšení snímkovací frekvence, oprava zadrhávání animací na některých grafických kartách a zkrášlení detailů textur i assetů v některých méně propracovaných oblastech. Úprav dozná také výchozí nastavení grafiky, aby lépe odpovídalo výkonu příslušné PC sestavy.
zdroj: Vlastní
Kromě technických záležitostí se vývojáři zaměří i na balanc herní obtížnosti. Jednou z nejčastějích výtek je podle hráčů příliš pomalé zvedání Wuchang po zásahu, což často vede ke zdlouhavému stunlocku, kdy nemáte šanci reagovat na další útoky.
Další změny zahrnují snížení počtu pastí a jejich nebezpečnosti, stejně jako se sníží odolnost některých slabších nepřátel. Leenzee také slibují poučit umělou inteligenci příšer i bossů. Studio přiznává, že náročnost je sice důležitou složkou soulsovek, ale současná křivka obtížnosti je podle nich příliš nerovnoměrná. Některé souboje jsou totiž extrémně těžké bez zřejmého důvodu, což zvedá spíš frustraci než výzvu.
Leenzee tvrdí, že od vydání pečlivě sledují zpětnou vazbu na všech dostupných komunikačních kanálech. „Každý hlas, od kritiky po návrhy, jsme vyslechli, pečlivě vyhodnotili a aktivně o něm diskutujeme,“ dodali autoři. Kompletní přehled plánovaných změn zveřejní v nadcházejících týdnech.
„Wuchang: Fallen Feathers je promyšlená, stylová a velmi sebevědomá soulslike hra, která přesně ví, čím chce být. Výborný level design, působivý svět čerpající z čínské mytologie a dostatek vlastních nápadů nepůsobí jen jako levná imitace Dark Souls. Technické chyby a pár nešťastných designových rozhodnutí jí sice brání v dosažení vrcholu, ale i tak jde o jeden z nejlepších žánrových klonů, který potěší veterány i nové příznivce těžkých akčních RPG,“ napsal o Wuchang v recenzi Kuba.