Zdálo se, že finští Remedy jsou odhodlaní zachránit svou kooperativní střílečku FBC: Firebreak. Premiérový krok do multiplayerových vod ale studiu úplně nevyšel a hra neoslnila hráče ani kritiku. Tým slíbil zlepšení, které koncem září doručil společně s novou misí a první várkou dodatečného obsahu. Ani příliv obsahu ale zřejmě nebude spásný.
Společnost investorům předala varování ohledně sníženého předpokladu provozního zisku. Příčinou jsou slabé prodeje FBC: Firebreak, které dosud nesplnilo cíle, přestože se jednotlivé metriky zájmu postupně zlepšily. Výsledkem je značný dopad na cash flow a nutnost revize vlastní finanční prognózy.
„29. září vydala společnost Remedy první větší aktualizaci s názvem Breakpoint, která přinesla významné změny herního zážitku. Navzdory zlepšení hráčských a prodejních statistik ani po aktualizaci prodeje nedosáhly interních cílů společnosti,“ uvedl generální ředitel firmy Tero Virtala.
Přes negativní zprávy se zdá, že tým neupouští od svých původních plánů. Aktuálně se zvažují budoucí investice do titulu, ale Remedy pokračují ve vývoji a vylepšování hry v souladu s aktualizovanou dlouhodobou prognózou.
V listopadu by tedy měl vyjít druhý velký update s názvem Rogue Protocol s dalším herním režimem i hlasovou komunikací napříč platformami. Po tomto bodě jsou další kroky neznámé a reálně hrozí, že už další podobné updaty ani nevyjdou.
Vypadá to, že FBC: Firebreak týmu přineslo více problémů než užitku, přičemž hráči moc nechápou, proč se studio známé svými parádními zážitky pro jednoho hráče do podobného žánru vůbec pouštělo. Připomenout nicméně můžeme zběžné fanfáry koncem června, kdy se slavilo přes milion zájemců. Jak to ale vypadá, většina z nich proudila z předplatitelských služeb PlayStation Plus a Game Pass.