Respawn přirovnává souboje ve Star Wars Jedi: Fallen Order ke hrám od From Software
zdroj: Archiv
Novinky

Respawn přirovnává souboje ve Star Wars Jedi: Fallen Order ke hrám od From Software

25. 7. 2019 17:16 | autor: Patrik Hajda |

E3 ukázka ze hry Star Wars Jedi: Fallen Order fanoušky nenadchla tolik, jak doufali. Nepodařilo se jí totiž správně předat informace o soubojovém systému, který se zdál příliš jednoduchý. Jak si ale pak na výstavě přítomní novináři ověřili, souboje mají mnohem větší hloubku a docela dlouho potrvá, než je plně ovládnete a stanete se obávaným Jediem. Navíc mají být velmi blízké těm ze „soulsových“ her.

Podobnost soubojů s hrami od From Software tehdy zmiňovali mnozí novináři, kteří si sami vyzkoušeli Star Wars Jedi: Fallen Order. A inspirace nekončí jen u nich, jelikož ve hře budou i záchytné body, u kterých si odemknete nové skilly, doplníte lékárničky a uložíte hru za cenu toho, že se v lokaci opět objeví dříve zabití nepřátelé.

V posledním čísle časopisu Edge najdete obsáhlý rozhovor s tvůrci hry, kteří stočili diskuzi k From Software ve dvou případech. Vedoucí designér soubojového systému Jason de Heras se rozpovídal o podobnosti se Sekirem.

Vyzdvihuje především svobodu soubojového systému, který neomezuje hráčův pohyb a útoky staminou. Můžete dělat, co chcete a až umělá inteligence protivníků vám dá jasně najevo, že jste udělali chybu.

zdroj: tisková zpráva

„Jen nám potvrdilo, že nemusíte omezovat vše, co hráč dělá,“ říká Jason de Heras. „Bylo pozitivní vědět, že existuje hra podobná té naší. Velmi podobná.“ Podobnost soubojů obou her nebude úplně náhodná, když ředitel hry Stig Asmussen chová neskrývavou lásku k tvorbě studia From Software.

„Jsem obrovským fanouškem From Software už od dob King’s Fieldu. Jakože King’s Field II je jednou z mých nejoblíbenějších her vůbec. Ale není to o tom, že máte rádi hru, kterou se sami pokoušíte vytvořit. Jde spíš o: „Co si můžeme odnést z toho, co je na tom zábavné?““

Doufám, že si z toho odnesou hodně, protože From Software ví jak na souboje. Jaké to je ohánět se světelným mečem se dozvíte 15 listopadu na PC, PlayStationu 4 a Xboxu One.

Nejnovější články