Na PTR se budou, alespoň zpočátku, zkoušet především nové soubory map pro různé druhy zápasů – 1v1, 2v2, 3v3, 4v4 a free-for-all. Pokud vás zajímá, k jakým změnám na nich došlo, klikněte na předešlé odkazy a pilně studujte. A kdybyste si náhodou chtěli testování sami otestovat, instalátor PTR si stáhnete tady (na PC) nebo tady (na Mac).
Co se týče nového patche, ten přináší například celou hromadu balancování. Týká se to jak neutrálních kempů, na které narazíte v průběhu bitvy, tak třeba startovních lokací – ty teď budou mít stejně snadný přístup ke dřevu, podobný prostor na stavění, dokonce stejně široké chokepointy. To znamená, že jedna základna by neměla být relativně volně přístupná, zatímco do té druhé by vedl uzoučký koridor skrz neprostupné lesy.
Navíc tu máme příjemná vizuální a zvuková vylepšení, dokonce včetně nových textur. To by mělo zaručit, že mapa bude výrazně přehlednější, zvlášť v místech zájmu, kde je důležité se rychle zorientovat. Mile zní i přídavek hluboké vody či vysokých útesů na kraje mapy – to kvůli imerzi, abyste se zničehonic neocitli na nevysvětlitelně utnutém okraji světa.
A ještě není všem změnám konec. Vývojáři jsou si vědomi, že jednou z největších současných překážek bezproblémovému zážitku ve warcraftím multiplayeru je matchmaking. Právě tím se prý bude zabývat budoucí patch, a rovnou se podívá i na trable s latencí, která nevyhovuje moderním standardům. Kdybyste si o novém updatu chtěli přečíst další podrobnosti, neváhejte zamířit na fórum, kde se nachází oficiální vyjádření.