kvartál dnes domácí společnost Bohemia Interactive upřesnila finální termín vojenské taktické akce ArmA: Armed Assault (ano, to je celý nový oficiální název) na 10. listopad 2006. Roli vydavatele v České a Slovenské republice zastane v podstatě sama, jen ji s tím pomohou distribuční partneři ConQuest entertainment a JRC CZECH (tedy nikoli Cenega Czech, která ho kdysi měla v release-listu). Marketingové prohlášení Josefa Kantora, ředitele ConQuest entertainment: „Právě rozesíláme hry do obchodů, abychom uspokojili poptávku od prvního dne vydání" berte s velkou rezervou, jelikož hra samozřejmě ještě v tuto chvíli není úplně hotova a do jejího skutečného rozeslání do obchodů zbývají dobré dva měsíce. Co však naopak v tiskovce chybí, je informace o přesném rozsahu lokalizace, na což odpovídá právě uveřejněný obal s nálepkou "Kompletně v češtině", potvrzující dle všeho i dabing. Více o Armed Assault, k jehož předobjednávce za 899 Kč dostanete na GameShopu zdarma Soldnera, v citaci níže, na homepage nebo na kvalitní fansite ArmaCZ.com.
-
„Jsem rád, že se ArmA za pár týdnů dostane do rukou českých hráčů,“ komentuje vydání hry Marek Španěl, ředitel Bohemia Interactive. „Česká komunita, která se tu v posledních letech okolo Operace Flashpoint vytvořila, byla vždy velmi živá. Znamenala pro nás vždy velkou oporu a vydobyla si také dobré jméno ve světě. Věříme, že pro ni ArmA a náš nový engine budou znamenat nový impuls.“ ArmA: Armed Assault nabízí unikátní herní zkušenost na rozlehlém ostrově Sahrani, kde se americká jednotka ocitne mezi dvěma znepřátelenými armádami. Hráči se mohou těšit na desítky moderních zbraní a vozidel, rozsáhlé bitvy více hráčů a originální kampaň nově také pro dva hráče. Jak je u her od studia Bohemia Interactive zvykem, součástí vydání je rozsáhlý editor pro tvorbu misí a objektů, na který se těší početná komunita tvůrců přídavků pro hru Operace Flashpoint. ArmA je první hrou dokončenou pod hlavičkou IDEA games, asociace nezávislých vývojářů, která vývojářům poskytuje kompletní zázemí v oblasti prodeje, marketingu a distribuce.