Vampire: Bloodlines - návod 2.díl
zdroj: tisková zpráva

Vampire: Bloodlines - návod 2.díl

9. 1. 2005 0:00 | Návod | autor: Redakce Games.cz |

Jaké plány má princ LaCroix? Co skrývá ankaranský sarkofág a proč se jej snaží všichni získat? Proč se mezi bezdomovci v Downtownu šíří mor? A co na to všechno Nines Rodriguez? Odpoví vám 2. díl podrobného návodu.

Autor: Kopulkon
Publikováno: 9.ledna 2005


Zvětšit zdroj: tisková zpráva Děj akčního RPG Vampire: the Masquerade - Bloodlines (recenze) se odehrává na pozadí amerického města Los Angeles léta páně 2003. Upíři se ovšem vyskytují všude a jsou tady odnepaměti. Za ty nespočetné noci svého neživota si vytvořili vlastní svět s vlastními pravidly. Jeho hlavním a základním pravidlem je tajit existenci upírů před těmi, jejichž pobyt na zemském povrchu nesvazuje jediná touha - touha po krvi. Opět platí, že nepovinné úkoly jsou napsány kurzívou.


Downtown

Minule jste v prvním dílu návodu zanechali v troskách sklad Sabbatu, je tedy načase vydat se za princem LaCroix a povědět mu o vašem úspěchu. Až se trochu rozkoukáte v novém prostředí, vydejte se směrem k Ventrue Tower a sdělte princi dobrou zprávu (obrázek). O selhání Mercuria raději pomlčte, neboť byste od něj později nemohli nakupovat zbraně. Dostanete za úkol zjistit, co je uloženo v ankaranském sarkofágu na lodi Elizabeth Dane.

 Elizabethan Rendezvous
Obrázek zdroj: tisková zpráva Podle princova příkazu se nejprve vypravte do baru The Last Round, který se nachází na okraji města a promluvte si zde s Ninesem Rodriguezem. Pak si vezměte taxi a vraťte se do Santa Monicy, kde na vás na pláži bude čekat člun. Nastupte do něj. Ocitnete se u obrovské lodi, na kterou se dostanete po provazovém žebříku. Přesvědčte podplaceného policistu, že jste novinář. Získáte první hledaný předmět - policejní hlášení. Řiďte se pokyny důstojníka a vyhněte se strážím. Protože je podplacený důstojník odvolal pryč, dostanete se bez potíží až do řídící místnosti. Heslo k řídícímu počítači vám sdělil policista (lighthouse), do toho druhého se dostanete pomocí hesla AntonioBay. Takže si odemkněte všechny dveře a zapněte kamery.

Proklikejte se jednotlivými pohledy, až spatříte ankaranský sarkofág. Slezte dolů a vejděte do místnosti s nápisem „Records Room“ a seberte zde Ship Manifest (obrázek). Teď byste již měli mít vše potřebné. Pokud tomu tak není, jedna kopie policejního hlášení se nachází v nákladovém prostoru, ale je těžké ji nepozorovaně získat. Vraťte se zpátky stejnou cestou, jakou jste přišli a vraťte se do Ventrue Tower v Downtownu. Pokud jste nechali na klinice dívku napít se vaší krve, kontaktuje vás nyní a požádá, aby mohla zůstat u vás v bytě. To jí povolte, časem vám kromě činže věnuje i nejsilnější brnění ze hry.

Princi pak odevzdejte všechny předměty, získáte další úkol. Pokud jste na lodi nikoho nezabili (a nehrajete za nosferatu nebo tremere), princ vám dá nový byt ve Skyline Apartments (obrázek). Teď bych doporučoval návštěvu Rodrigueze. Můžete jej přemluvit, aby vás naučil bojovat, zvýší se vám dovednost pro boj zblízka.

 Calling Dr. Grout
Obrázek zdroj: tisková zpráva Vezměte si taxi nebo jděte kanalizací a dostaňte se ke Groutovu zámečku. Spatříte, jak Rodriguez spěšně opouští místo. Vejděte dovnitř. Celý objekt je zamořen ghouly, kteří jsou ale naštěstí hodně slabí. Od vchodu se vydejte chodbou napravo, podlezte nábytek a projděte dveřmi na druhé straně místnosti. Zabijte ghoula stojícího u svíček a zatáhněte nejprve za levý, pak za pravý a následně za prostřední svícen. Mechanismus otevře dveře, ke kterým se nyní vydejte, ale nezapomeňte ze země sebrat knížku Scarlet Torkelson: Circus Performer (přidá bod do uhýbání). V místnosti za původně zamčenými dveřmi vybijte nepřátele a pohněte dalším svícnem, který otevře padací dveře. Teď se nemáte možnost ztratit, jděte tedy, kam to půjde a po točitém schodišti a lávce přejděte do druhé části sídla, kde sejděte po dalších točitých schodech dolů.

Nyní se dostaňte se do místnosti s krbem a dvěma ghouly. Stiskněte tlačítko nad krbem a projděte. Jděte stále dál, až se dostanete do knihovny, kde jste již byli. S dalším svícnovým mechanismem si hrajte, dokud nerozsvítíte všechny svíce a pak zatáhněte za prostřední. Otevře se nová chodba na dolním patře, kam se dostanete po žebříku pod padacími dveřmi. Touto chodbou se dostanete do místnosti s elektrickými výboji. Překonáte je opět pomocí spínačů na stěnách. Mimoto zde najdete i artefakt Tarulfang, který sníží vaší šanci na ztrátu sebeovládání. Pohněte konečně poslední pákou, čímž si otevřete cestu do Groutova doupěte. Dostanete se až tam, kde jste do komplexu vstoupili, ale dveře v místnosti se šachovnicovou podlahou vedoucí do Groutova doupěte budou nyní odemčeny.

Kromě spousty ghoulů najdete i klíč od mrazáku, ve kterém se nachází krevní balíčky. Je možné najít i nějaké zbraně a munici, ale nic, co byste už neměli mít. Opět se nelze moc ztratit, takže projděte chodbou do dosud neprozkoumané části zámečku. Jděte stále dál, dokud nedorazíte do místnosti s ženou uvězněnou za sklem. Pusťte gramofon, což odemkne dveře do Groutovy ložnice.

Po rozhovoru s lovcem upírů začne celý zámeček hořet. Hořícím ghoulům se vyhýbejte a utíkejte, kam to půjde. Nakonec vás naskriptované výbuchy stejně dovedou do slepé chodby, kde se spustí animace, jak proskakujete oknem. Konečně je quest dokončen a můžete se vrátit k princi.

 Patron of the Ancient Arts
Obrázek zdroj: tisková zpráva Taxíkem nebo kanalizací se dostaňte k muzeu. Objevíte se na jeho střeše, takže projděte dveřmi dolů a jděte chodbou doleva. Dorazíte k polootevřeným dveřím, kde seberte klíč od kanceláře muzea. Nejbližšími dveřmi se dostanete do hlavní části budovy, kde můžete skočit na pterodaktyla a sebrat na něm ležících 100 dolarů. Nicméně pak seskočte dolů a propližte se do pánských umýváren, odkud vlezete do větrací šachty. Tou se dostanete až do místnosti ztrát a nálezů, kde najdete další klíč. V další místnosti naleznete počítač, v němž jsou nepříliš podstatné informace (heslo iluvgabe). V další místnosti sejděte dolů po schodech do sklepení, kde si musíte dávat pozor na kamery. Pokud vás některá spatří, sesypou se na vás policisté a nebudete moci získat zkušenostní body navíc.

V kontrolní místnosti můžete kamery vypnout pomocí hesel velociraptor a pterodactyl. Nicméně to se vám nepodaří bez usmrcení policisty, takže to vlastně postrádá smysl. Proplížit se před kamerami, aby vás neviděly, je hodně těžké, ale získáte více zkušeností. Ještě tu je jedna možnost, že se na to všechno vykašlete a prostě půjdete ke svému cíli přes mrtvoly, protože policisté jsou neuvěřitelně slabí. Jděte po zelené čáře na zemi, až dorazíte k oknu. Rozbijte okno a uvnitř seberte sošku nutnou pro splnění questu occultish personality.

Pokračujte až na konec zelené čáry, kde v místnosti seberte klíč od pracovny. V blízkém počítači najdete kód pro zamčené dveře (2358), heslo do počítače je ihatemyjob. Projděte zakódovanými dveřmi až dojdete do řídící místnosti, opatrně rozbijte okna a uvnitř vypněte lasery a alarm. Heslo k laserům je platypus a k alarmu wombat. Lasery vám tedy nebudou už činit problémy. Za nimi projděte dveřmi nalevo a pokračujte. Konečně dorazíte k vašemu cíli a spustí se animace. Ocitnete se před Ventrue Tower, tak navštivte prince LaCroix a řekněte mu, co se stalo. Tím jsou povinné questy v této části města splněny...


Nepovinné questy - dokončení těch z 1.dílu návodu

 Mudd Hunt
Obrázek zdroj: tisková zpráva Tento úkol jste dostali po splnění questu Jumpin‘ the Bail v minulém dílu. Takže se vypravte do Skyline Apartments, konkrétně do bytu číslo 2A, kam se dostanete buď větrací šachtou nebo odemkněte dveře skillem. Poslechněte si záznamník a v bytě seberte Kendo for Advanced Students, což je kniha zvyšující dovednost v boji zblízka. Následně se vydejte k baru The Last Round. Naproti němu je sklad a právě do něj vejděte. Promluvte si s bezdomovcem, získáte informace pro quest Carnival of Death a donuťte ho, aby držel jazyk za zuby. Vyjděte do druhého patra a seberte klíč k pokoji motelu Lucky Star. Ten se nachází v Hollywoodu, takže... Pokračování příště.

 The Regent’s Riddle
Pro dokončení tohoto questu zajděte do budovy, na které je namalováno fialové slunce (obrázek). Nachází se nedaleko hotelu Hollowbrook. V něm najdete Maximilliana Strausse, který vám zadá nový úkol A Plague For the Angels.


Nepovinné questy - nové

 A Plague For the Angels & Fun With Pestilence
Obrázek zdroj: tisková zpráva Jděte do baru The Last Round a promluvte si s Damsel v dolním patře, po chvíli hovoru změní nepřátelský tón a kromě informací vám také zadá úkol Fun With Pestilence, který se s právě řešeným questem shoduje. Zamiřte do Skyline Apartments do pátého patra, kde bydlí ghoul Paul. Bohužel je mrtev, tak si alespoň poslechněte záznamník a vyjeďte o patro výš, kde otevřete dveře kódem vyřčeným ženou na záznamníku (1203). V bytě seberte klíč od sejfu a vezměte si z něj 200 dolarů (sejf je ve skříni). Promluvte si s Hannah ležící na posteli a dostaňte z ní co nejvíce informací.

Zamiřte do hotelu Empire a zeptejte se recepčního na Jezebel Locke (obrázek). Klíč od jejího pokoje vám dá jen pokud jste dostatečně přesvědčiví, pokud ne, získáte náhradní v místnosti za recepcí. S klíčem se vypravte do pátého patra. Vejděte do pokoje Jezebel a zabte ji. V jejím pokoji navíc najdete finanční manuál.

Vydejte se zpátky za Damsel a dozvíte se, že přenašečů moru je více. Jděte si tedy promluvit s bezdomovci chodícími po městě. Většina z nich se s vámi bavit nebude, ale nakonec vás jeden pošle za Tin Can Billem, který se nachází v uličce u baru The Last Round. Jděte za ním a dostaňte z něho informaci o příšeře z kanálů. Sestupte do stok poklopem na konci uličky. V kanálech se vydejte rovně, odemkněte dveře paklíčem a pokračujte menšími tunely. Dostanete se do velké místnosti, dojděte k tělu visícímu na zdi. Objeví se nepřítel, kterého po rozhovoru s ním zabijte a vezměte si leták, který po něm zbyl. Vydejte se zpátky za Damsel, která vám sdělí, abyste se vydali do budovy právě se symbolem na letáku.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Vejděte do ní postranním vchodem a chlápkovi řekněte, že jste osvícený a předejte mu nalezený leták. Vyjděte až do třetího patra, na jehož konci se dírami v zemi spusťte o dvě patra níže. Zombíky zabíjejte nejlépe ranou do hlavy, je jich tu dost. Až dorazíte ke dvojitým dveřím, připravte se na tuhou bitku. Zabijte Vicka a vraťte se k Damsel a Maximillianu Straussovi.

 Traffik
U Tlustého Larryho si kupte nějakou zbraň (obrázek), pak vám zadá tento úkol. Vejděte do garáže vedle Larryho náklaďáku a větracími šachtami se dostaňte až ke svému cíli. Případně můžete všechny zabít, ale dostanete méně zkušeností. Ať tak či onak, s hledaným kufříkem se vraťte k Larrymu. Dostanete další úkol...

 A Confession
Po splnění questu Traffik zajděte do klubu Confession (obrázek) a promluvte si s majitelkou za barem. Požádá vás, abyste Rusům na parkovišti u hotelu Empire řekli, že nezaplatí výpalné. Udělejte to. Rusy buď zabijte nebo je přesvědčte, aby počkali další měsíc. Pak se vraťte za Venus (obrázek).

 And Her Name Was Venus
Vydejte se do hotelu Empire, do šestého patra. Nejjednodušší a nejrychlejší způsob splnění tohoto úkolu je prosté vyvraždění všeho, co se hýbe, včetně vašeho cíle, Borise. Pak se vraťte za Venus a inkasujte odměnu. Pokud se rozhodnete, že na to půjdete jinak, nezabíjejte bodyguardy, ale zkuste se k Borisovi dostat hbitostí svého jazyka. Pak se s ním můžete dohodnout, že pro něj zabijete Venus. Dostanete úkol Venucide. Vydejte se do klubu Confession, řekněte Venus, aby s vámi šla nahoru a tam ji usmrťte. Pak se vraťte za Borisem.

 Attention Whore
Promluvte si se Skelterem v hotelu The Last Round (obrázek). Pak se vydejte do klubu Confession, kde pokecejte s ghoulkou Patty. Nejlepším řešením je přesvědčit ji k odjezdu z města, neztratíte tak žádný bod humanity, doporučuji vám tedy počkat, až budete dostatečně přesvědčiví. Jinak ji můžete vylákat ven a zabít. Volba je na vás.

 Necromantic
Obrázek zdroj: tisková zpráva Tento quest dostanete, pokud si promluvíte s novinářem v opuštěné nemocnici. Projděte nemocnicí a směřujte stále dolů, přesný popis cesty je zbytečný. Konečně dojdete k upírce Pishe. Ta vám dá za úkol přivést ji onoho reportéra, aby jej mohla sežrat a ukojit tak svůj hlad. Vraťte se tedy zpátky na začátek, novinář tam ale nebude, jen jeho navštívenka. Zamiřte tedy do Skyline Apartments do novinářova bytu číslo 4. Seberte fotku a Simona přesvědčte, aby se vrátil zpět do nemocnice. Jděte tam také a promluvte si s Pishou. Dostanete další úkol.

 Occultish Personality
O tom, jak získat sošku, se dočtete v questu Patron of the Ancient Arts. Druhý hledaný předmět budete moci obdržet až za hodně dlouho, takže pokračování příště...


Stáhněte si: Trailery, Videa, Patch, Screenshoty, Cheaty...

Související články: 1. díl návodu, Recenze (11/2004), Novinky



Kopulkon
autorovi je 17 let, studuje střední školu v Havířově, ve svém volném čase se věnuje překládání her a sportům všeho druhu

 
 
Kopulkon

Nejnovější články