zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Děj             akčního RPG Vampire: the Masquerade - Bloodlines (recenze)             se odehrává na pozadí amerického města Los Angeles léta páně 2003.             Upíři se ovšem vyskytují všude a jsou tady odnepaměti. Za ty nespočetné             noci svého neživota si vytvořili vlastní svět s vlastními pravidly.             Jeho hlavním a základním pravidlem je tajit existenci upírů před těmi,             jejichž pobyt na zemském povrchu nesvazuje jediná touha - touha po             krvi. Opět platí, že nepovinné úkoly jsou napsány kurzívou.
 
  Downtown
              Minule jste v prvním dílu návodu             zanechali v troskách sklad Sabbatu, je tedy načase vydat se za princem             LaCroix a povědět mu o vašem úspěchu. Až se trochu rozkoukáte v novém             prostředí, vydejte se směrem k Ventrue Tower a sdělte princi dobrou             zprávu (obrázek). O selhání             Mercuria raději pomlčte, neboť byste od něj později nemohli nakupovat             zbraně. Dostanete za úkol zjistit, co je uloženo v ankaranském sarkofágu             na lodi Elizabeth Dane.
   Elizabethan             Rendezvous 
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Podle             princova příkazu se nejprve vypravte do baru The Last Round, který             se nachází na okraji města a promluvte si zde s Ninesem Rodriguezem.             Pak si vezměte taxi a vraťte se do Santa Monicy, kde na vás na pláži             bude čekat člun. Nastupte do něj. Ocitnete se u obrovské lodi, na             kterou se dostanete po provazovém žebříku. Přesvědčte podplaceného             policistu, že jste novinář. Získáte první hledaný předmět - policejní             hlášení. Řiďte se pokyny důstojníka a vyhněte se strážím. Protože             je podplacený důstojník odvolal pryč, dostanete se bez potíží až do             řídící místnosti. Heslo k řídícímu počítači vám sdělil policista (lighthouse),             do toho druhého se dostanete pomocí hesla AntonioBay. Takže si odemkněte             všechny dveře a zapněte kamery.
              Proklikejte se jednotlivými pohledy, až spatříte ankaranský sarkofág.             Slezte dolů a vejděte do místnosti s nápisem „Records Room“ a seberte             zde Ship Manifest (obrázek).             Teď byste již měli mít vše potřebné. Pokud tomu tak není, jedna kopie             policejního hlášení se nachází v nákladovém prostoru, ale je těžké             ji nepozorovaně získat. Vraťte se zpátky stejnou cestou, jakou jste             přišli a vraťte se do Ventrue Tower v Downtownu. Pokud jste nechali             na klinice dívku napít se vaší krve, kontaktuje vás nyní a požádá,             aby mohla zůstat u vás v bytě. To jí povolte, časem vám kromě činže             věnuje i nejsilnější brnění ze hry.
              Princi pak odevzdejte všechny předměty, získáte další úkol. Pokud             jste na lodi nikoho nezabili (a nehrajete za nosferatu nebo tremere),             princ vám dá nový byt ve Skyline Apartments (obrázek).             Teď bych doporučoval návštěvu Rodrigueze. Můžete jej přemluvit, aby             vás naučil bojovat, zvýší se vám dovednost pro boj zblízka.
   Calling             Dr. Grout  
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Vezměte             si taxi nebo jděte kanalizací a dostaňte se ke Groutovu zámečku. Spatříte,             jak Rodriguez spěšně opouští místo. Vejděte dovnitř. Celý objekt je             zamořen ghouly, kteří jsou ale naštěstí hodně slabí. Od vchodu se             vydejte chodbou napravo, podlezte nábytek a projděte dveřmi na druhé             straně místnosti. Zabijte ghoula stojícího u svíček a zatáhněte nejprve             za levý, pak za pravý a následně za prostřední svícen. Mechanismus             otevře dveře, ke kterým se nyní vydejte, ale nezapomeňte ze země sebrat             knížku Scarlet Torkelson: Circus Performer (přidá bod do uhýbání).             V místnosti za původně zamčenými dveřmi vybijte nepřátele a pohněte             dalším svícnem, který otevře padací dveře. Teď se nemáte možnost ztratit,             jděte tedy, kam to půjde a po točitém schodišti a lávce přejděte do             druhé části sídla, kde sejděte po dalších točitých schodech dolů.
              Nyní se dostaňte se do místnosti s krbem a dvěma ghouly. Stiskněte             tlačítko nad krbem a projděte. Jděte stále dál, až se dostanete do             knihovny, kde jste již byli. S dalším svícnovým mechanismem si hrajte,             dokud nerozsvítíte všechny svíce a pak zatáhněte za prostřední. Otevře             se nová chodba na dolním patře, kam se dostanete po žebříku pod padacími             dveřmi. Touto chodbou se dostanete do místnosti s elektrickými výboji.             Překonáte je opět pomocí spínačů na stěnách. Mimoto zde najdete i             artefakt Tarulfang, který sníží vaší šanci na ztrátu sebeovládání.             Pohněte konečně poslední pákou, čímž si otevřete cestu do Groutova             doupěte. Dostanete se až tam, kde jste do komplexu vstoupili, ale             dveře v místnosti se šachovnicovou podlahou vedoucí do Groutova doupěte             budou nyní odemčeny.
              Kromě spousty ghoulů najdete i klíč od mrazáku, ve kterém se nachází             krevní balíčky. Je možné najít i nějaké zbraně a munici, ale nic,             co byste už neměli mít. Opět se nelze moc ztratit, takže projděte             chodbou do dosud neprozkoumané části zámečku. Jděte stále dál, dokud             nedorazíte do místnosti s ženou uvězněnou za sklem. Pusťte gramofon,             což odemkne dveře do Groutovy ložnice.
              Po rozhovoru s lovcem upírů začne celý zámeček hořet. Hořícím ghoulům             se vyhýbejte a utíkejte, kam to půjde. Nakonec vás naskriptované výbuchy             stejně dovedou do slepé chodby, kde se spustí animace, jak proskakujete             oknem. Konečně je quest dokončen a můžete se vrátit k princi. 
   Patron of             the Ancient Arts 
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Taxíkem             nebo kanalizací se dostaňte k muzeu. Objevíte se na jeho střeše, takže             projděte dveřmi dolů a jděte chodbou doleva. Dorazíte k polootevřeným             dveřím, kde seberte klíč od kanceláře muzea. Nejbližšími dveřmi se             dostanete do hlavní části budovy, kde můžete skočit na pterodaktyla             a sebrat na něm ležících 100 dolarů. Nicméně pak seskočte dolů a propližte             se do pánských umýváren, odkud vlezete do větrací šachty. Tou se dostanete             až do místnosti ztrát a nálezů, kde najdete další klíč. V další místnosti             naleznete počítač, v němž jsou nepříliš podstatné informace (heslo             iluvgabe). V další místnosti sejděte dolů po schodech do sklepení,             kde si musíte dávat pozor na kamery. Pokud vás některá spatří, sesypou             se na vás policisté a nebudete moci získat zkušenostní body navíc.
              V kontrolní místnosti můžete kamery vypnout pomocí hesel velociraptor             a pterodactyl. Nicméně to se vám nepodaří bez usmrcení policisty,             takže to vlastně postrádá smysl. Proplížit se před kamerami, aby vás             neviděly, je hodně těžké, ale získáte více zkušeností. Ještě tu je             jedna možnost, že se na to všechno vykašlete a prostě půjdete ke svému             cíli přes mrtvoly, protože policisté jsou neuvěřitelně slabí. Jděte             po zelené čáře na zemi, až dorazíte k oknu. Rozbijte okno a uvnitř             seberte sošku nutnou pro splnění questu occultish personality.
              Pokračujte až na konec zelené čáry, kde v místnosti seberte klíč od             pracovny. V blízkém počítači najdete kód pro zamčené dveře (2358),             heslo do počítače je ihatemyjob. Projděte zakódovanými dveřmi až dojdete             do řídící místnosti, opatrně rozbijte okna a uvnitř vypněte lasery             a alarm. Heslo k laserům je platypus a k alarmu wombat. Lasery vám             tedy nebudou už činit problémy. Za nimi projděte dveřmi nalevo a pokračujte.             Konečně dorazíte k vašemu cíli a spustí se animace. Ocitnete se před             Ventrue Tower, tak navštivte prince LaCroix a řekněte mu, co se stalo.             Tím jsou povinné questy v této části města splněny...
 
  Nepovinné questy - dokončení těch z 1.dílu návodu
   Mudd Hunt 
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Tento             úkol jste dostali po splnění questu Jumpin‘ the Bail v minulém             dílu. Takže se vypravte do Skyline Apartments, konkrétně do bytu             číslo 2A, kam se dostanete buď větrací šachtou nebo odemkněte dveře             skillem. Poslechněte si záznamník a v bytě seberte Kendo for Advanced             Students, což je kniha zvyšující dovednost v boji zblízka. Následně             se vydejte k baru The Last Round. Naproti němu je sklad a právě do             něj vejděte. Promluvte si s bezdomovcem, získáte informace pro quest             Carnival of Death a donuťte ho, aby držel jazyk za zuby. Vyjděte do             druhého patra a seberte klíč k pokoji motelu Lucky Star. Ten se nachází             v Hollywoodu, takže... Pokračování příště.
   The Regent’s             Riddle             Pro dokončení tohoto questu zajděte do budovy, na které je namalováno             fialové slunce (obrázek). Nachází             se nedaleko hotelu Hollowbrook. V něm najdete Maximilliana Strausse,             který vám zadá nový úkol A Plague For the Angels.
 
  Nepovinné questy - nové
   A Plague             For the Angels & Fun With Pestilence 
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Jděte             do baru The Last Round a promluvte si s Damsel v dolním patře, po             chvíli hovoru změní nepřátelský tón a kromě informací vám také zadá             úkol Fun With Pestilence, který se s právě řešeným questem shoduje.             Zamiřte do Skyline Apartments do pátého patra, kde bydlí ghoul Paul.             Bohužel je mrtev, tak si alespoň poslechněte záznamník a vyjeďte o             patro výš, kde otevřete dveře kódem vyřčeným ženou na záznamníku (1203).             V bytě seberte klíč od sejfu a vezměte si z něj 200 dolarů (sejf je             ve skříni). Promluvte si s Hannah ležící na posteli a dostaňte z ní             co nejvíce informací.
              Zamiřte do hotelu Empire a zeptejte se recepčního na Jezebel Locke             (obrázek). Klíč od jejího             pokoje vám dá jen pokud jste dostatečně přesvědčiví, pokud ne, získáte             náhradní v místnosti za recepcí. S klíčem se vypravte do pátého patra.             Vejděte do pokoje Jezebel a zabte ji. V jejím pokoji navíc najdete             finanční manuál.
              Vydejte se zpátky za Damsel a dozvíte se, že přenašečů moru je více.             Jděte si tedy promluvit s bezdomovci chodícími po městě. Většina z nich             se s vámi bavit nebude, ale nakonec vás jeden pošle za Tin Can Billem,             který se nachází v uličce u baru The Last Round. Jděte za ním a dostaňte             z něho informaci o příšeře z kanálů. Sestupte do stok poklopem na             konci uličky. V kanálech se vydejte rovně, odemkněte dveře paklíčem             a pokračujte menšími tunely. Dostanete se do velké místnosti, dojděte             k tělu visícímu na zdi. Objeví se nepřítel, kterého po rozhovoru s ním             zabijte a vezměte si leták, který po něm zbyl. Vydejte se zpátky za             Damsel, která vám sdělí, abyste se vydali do budovy právě se symbolem             na letáku. 
  
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Vejděte             do ní postranním vchodem a chlápkovi řekněte, že jste osvícený a předejte             mu nalezený leták. Vyjděte až do třetího patra, na jehož konci se             dírami v zemi spusťte o dvě patra níže. Zombíky zabíjejte nejlépe             ranou do hlavy, je jich tu dost. Až dorazíte ke dvojitým dveřím, připravte             se na tuhou bitku. Zabijte Vicka a vraťte se k Damsel a Maximillianu             Straussovi. 
   Traffik             U Tlustého Larryho si kupte nějakou zbraň (obrázek),             pak vám zadá tento úkol. Vejděte do garáže vedle Larryho náklaďáku             a větracími šachtami se dostaňte až ke svému cíli. Případně můžete             všechny zabít, ale dostanete méně zkušeností. Ať tak či onak, s hledaným             kufříkem se vraťte k Larrymu. Dostanete další úkol...
   A Confession             Po splnění questu Traffik zajděte do klubu Confession (obrázek)             a promluvte si s majitelkou za barem. Požádá vás, abyste Rusům na             parkovišti u hotelu Empire řekli, že nezaplatí výpalné. Udělejte to.             Rusy buď zabijte nebo je přesvědčte, aby počkali další měsíc. Pak             se vraťte za Venus (obrázek).
   And Her             Name Was Venus             Vydejte se do hotelu Empire, do šestého patra. Nejjednodušší a nejrychlejší             způsob splnění tohoto úkolu je prosté vyvraždění všeho, co se hýbe,             včetně vašeho cíle, Borise. Pak se vraťte za Venus a inkasujte odměnu.             Pokud se rozhodnete, že na to půjdete jinak, nezabíjejte bodyguardy,             ale zkuste se k Borisovi dostat hbitostí svého jazyka. Pak se s ním             můžete dohodnout, že pro něj zabijete Venus. Dostanete úkol Venucide.             Vydejte se do klubu Confession, řekněte Venus, aby s vámi šla nahoru             a tam ji usmrťte. Pak se vraťte za Borisem.
   Attention             Whore             Promluvte si se Skelterem v hotelu The Last Round (obrázek).             Pak se vydejte do klubu Confession, kde pokecejte s ghoulkou Patty.             Nejlepším řešením je přesvědčit ji k odjezdu z města, neztratíte tak             žádný bod humanity, doporučuji vám tedy počkat, až budete dostatečně             přesvědčiví. Jinak ji můžete vylákat ven a zabít. Volba je na vás.
   Necromantic 
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Tento             quest dostanete, pokud si promluvíte s novinářem v opuštěné nemocnici.             Projděte nemocnicí a směřujte stále dolů, přesný popis cesty je zbytečný.             Konečně dojdete k upírce Pishe. Ta vám dá za úkol přivést ji onoho             reportéra, aby jej mohla sežrat a ukojit tak svůj hlad. Vraťte se             tedy zpátky na začátek, novinář tam ale nebude, jen jeho navštívenka.             Zamiřte tedy do Skyline Apartments do novinářova bytu číslo 4. Seberte             fotku a Simona přesvědčte, aby se vrátil zpět do nemocnice. Jděte             tam také a promluvte si s Pishou. Dostanete další úkol.
   Occultish             Personality             O tom, jak získat sošku, se dočtete v questu Patron of the Ancient             Arts. Druhý hledaný předmět budete moci obdržet až za hodně dlouho,             takže pokračování příště...
 
              Stáhněte si: Trailery,             Videa, Patch, Screenshoty, Cheaty...
              Související články: 1. díl návodu,             Recenze (11/2004),             Novinky
 
 
 
 
  |