Max Payne             2, podobně jako jeho starší bráška,             není nijak složitou hrou. Cesta je obecně snadná, vymezená obvykle             jen otevřenými dveřmi. Přesto jsme se rozhodli tento návod vytvořit.             Začínajícím hráčům pomůže najít nějaký ten přehlédnutý průchod a ti,             kteří o hře teprve uvažují, v něm mohou získat další informace co             se herního stylu týče. Návod jsem psal pro tu nejlehčí obtížnost,             neboť s tou musí každý začít. Protože ve hře nelze narazit na příliš             zádrhelů, nenajdete v návodu popsán každý krok, ale spíše jen rámcový             popis událostí s většími či menšími odstupy. Šlo o to najít kompromis             mezi stručností a snadnou orientací tak, aby z textu bylo možné poznat,             jaké místo je popisováno. Dále jsem se snažil upozornit na všechny             předměty (zbraně, munice, painkillers) a postranní události, na které             jsem během hraní narazil.
              Pár slov úvodem o používání zbraní, bullet-time 2.0 nebo rychlém ukládání             a řešení úvodní kapitoly naleznete v             prvním dílu návodu, dnes budeme pokračovat s radami pro úspěšné             absolvování kapitoly druhé. 
 
  Part II: A Binary Choice
   Prologue 
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Jděte             ke svému stolu, je v levém zadním rohu místnosti (obrázek),             a klávesou "Use" klikněte na počítač. Po animaci jděte do Interrogation             room a sledujte průběh identifikace pachatele. Po jeho skončení si             promluvte se svědkem a pak jděte ven. Měli byste přistihnout Wintersonovou,             jak někomu po telefonu sděluje informace k případu. Jděte k východu.             V odpočinkové místnosti u východu (Rec Room) můžete pozlobit kolegy.             Stoupněte si před televizi, pak jim ji vypněte. Zapněte klimatzaci,             na níž je napsáno "Do Not Use!!".
              Sejděte schodiště do přízemí. Jsou tu dveře ven do vstupní haly a             pak k celám. Můžete jít do haly a vyslechnout si dívku, která podává             hlášení, že její kluk nepracuje a celé dny sedí u krvavých videoher,             u nichž se zdokonalil ve střelbě. A teď jde po ní, protože konzoli             vyhodila z okna :) Ještě můžete kliknout na policistku na recepci,             která se rozčílí, zda si někdo nehrál s klimatizací. Na záchodě můžete             vytočit chlápka sedícího na míse. Taky lze promluvit na dívku, která             udávala svého kluka. Nakonec můžete zkusit vyjít hlavními dveřmi ven.
              Ale teď zpátky k případu. Vstupte do dveří k celám (Lockup) u schodiště.             Přes dva intercomy se dostanete k celám. Zvracející scénka chuti k             jídlu nepřidá. Promluvte si s Monou v poslední cele. Zavolejte z telefonu             ve vstupní místnosti k celám. Po výbuchu si vezměte ze skříně zbraně             a jděte k Monině cele. V garážích odstraňte nepřátele a prohledejte             obě dodávky. Potom vyjděte z garáží ven.
   1. The Things             That I Want             Ještě než se dáte na dřevěné schodiště, skočte přes bedýnku za budník             s dveřmi. V poslední bedně najdete Kalašnikov a munici. Vyjděte první             schody. Tady můžete vstoupit do průlezu a pákou spustit jednu z atrakcí             pod vámi - padající bedny (obrázek).             Vylekáte tím dva zločince, které můžete skrz okno zneškodnit dřív             než se vzpamatují. Potom vystoupejte druhé schody a seberte Molotovy.             Za dveřmi se dejte po ochozu doprava, dokud se před vámi nevysune             jedna kulisa. Rychle stiskněte páku k injekci, odstraníte tím jednoho             zločince. 
  
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Za             dalšími dveřmi je lávka ke schodišti, tady si můžete pomoci střelbou             do kanystru, který stojí naproti. Pod schodištěm se nejprve dejte             doleva do proražené stěny, kde můžete sebírat zbraně po zločincích,             jež jste odstranili seshora. Pak se vraťte ke schodišti a jděte naproti.             Před kulisami aut jsou dveře. Spojnice mezi lokacemi jsou ukryty v             kulisách představující otevřené garáže (obrázek).             U velké roury můžete leccos nechat na Moně. 
   2. A Criminal             Matermind              Než půjdete do schodů, z dodávky, v níž jste přijeli, vezměte si munici             a painkillers. Až vyjdete po eskalátoru a dostanete se do místnost             za můstkem, kde jsou všechny dveře zamčené, střelte do červených krabic             (obrázek). Ve vedlejší výtahové             šachtě leží Berreta. Pak vyjděte z výtahu. Za zástěnami naproti vám             leží jedna krabička s painkillers. Pokračujte dveřmi ven. Venku, po             vyčištění dvorku, vlezte nejprve do dřevěné boudy. Je tam M4ka, granát             a painkillers. Na střeše boudy je v krabici munice a painkillers.
              Potom jděte do dveří za pneumatikami. V chodbičce za nimi si můžete             odskočit do pravých otevřených dveří ke garážím, je tam pár banditů.             Pak se vraťte do chodbičky a projděte druhými dveřmi. Za dvojitými             dveřmi se nachází chodba tvaru "O" s mnoha dveřmi i bandity. V levé             chodbě jsou vstupy do tří místností, ve dvou najdete hodně munice             i painkillers.
  
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Východ             ven je zavřený, takže musíte po schodech nahoru. Ve druhém patře projděte             jednoduchými dveřmi, pak dírou ve zdi. Tady vás čeká skupinka banditů.             Můžete si pomoci střelbou do beden s výbušninami. Ještě než přeskočíte             protrženou podlahu ke dveřím, jděte do pravé místnosti. Za stojinami             tu leží náboje a Molotov (obrázek).             V místnosti se zelenými bednami se zbraněmi si všimněte dřevěné bedny             s MP5kami. Pak se dejte nahoru do schodů.
              Přeběhněte výbuchem přerušený můstek a vstupte do nákladního výtahu.             Po bednách vyskákejte nahoru. U sloupu leží zásobníky. Po likvidaci             tří zakuklenců vyjděte schody. V místnosti nad nimi leží na stole             granát. Přeběhněte můstek a než banditi za sebou zavřou dveře, můžete             to zkusit granátem. Uvnitř v bedně vedle dveří ven leží painkillers.
   3. Blowing             Up             A máme tu zase útěk před plameny. Dejte se k východu, leží tam bedna             s painkillers. Na konci chodby s protrhnutou podlahou kopněte do dveří             vpravo, ale nevstupujte dovnitř. Zločince zabije výbuch. V následující             místnosti střelte do beden s výbušninami na stole (obrázek).             Oběhněte kolečko po traverzách a vstupte do výbuchem vyražených dveří.             Konec chodby je zavalen, ale lze seskočit o patro níž, podobně na             konci spodní chodby. V místnosti, kde na vás čekají nepřátelé se nezdržujte             uprostřed.
  
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Až             se provalí podlaha, vezměte si painkillers z červené bedny, ale dolů             neskákejte. Jděte opatrně k okraji, aby vás neviděli nepřátelé dole             a snažte se odstřelit viditelné bedny s výbušninami. Výhodné je k             tomu použít optiku na MP5ce a pomaličku se posouvat, dokud neuvidíte             krabici s výbušninou (obrázek).             Takto zlikvidujete protivníky bez vlastní újmy. Potom seskočte dolů             ob dvě patra. Na chodbě se dejte doprava, pak skrz díru ve stěně vlevo.             Po stolech uprostřed místnosti přeskákejte dál a středem ohnivého             pekla utíkejte k východu, pozor na padající stropy.
   4. Routing             Her Synapses             Až vystoupáte lešení nahoru, použijte výtah. Z červené krabice si             vezměte painkillers. Další painkillers nelze přehlédnou v následující             místnosti na bedně vedle oranžového kufříku na nářadí. Na železném             schodišti se to hemží nepřáteli, doporučuji na ně počkat, až postupně             budou přicházet než bojovat na schodech. Posbírejte jejich zbraně             a hurá nahoru. Nahoře vede cesta kolem modrých štaflí. Za rohem je             červená bedna s painkillers. Spojovací chodba bez nepřátel vede do             další místnosti. Obejděte ji dokola a seskočte o patro níž (obrázek).
   5. Out of             the Window 
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Za             zády máte MP5ku s náboji. Jděte na druhý konec místnosti. Po pravé             straně uvidíte šachtu dolů, do jejíž půlky je vysunuta železná podlážka.             Z vaší strany pak prkna s hřebíky (obrázek).             Za nimi je místnost s painkillers, takže pokud je potřebujete, rozeběhněte             se po prknech a na poslední chvíli skočte. Zpátky ale nepřeskakujte             na prkna, neboť ta se propadnou, ale z železné lávky skočte vpravo             na nedostavěnou zídku. Za modrými štaflemi vykoukněte z okna ven -             ozve se výbuch. Můžete odtud sejmout jednoho zločince na levém rohu             budovy.
              Pak pokračujte od štaflí dopředu, kolem červené bedny s painkillers.             Nakonec se dostanete ven, kde leží Dragunov a plno nábojů. Tady musíte             krýt Maxe, dokud se nevyprostí. Potom utíkejte do dveří, kde na vás             vyskočil poslední nepřítel. Je tu další okno. Až Max zjistí, že dveře             jsou zamčené, přiběhnou další zločinci, ale jsou ukryti za budkou.             Přeběhněte k oknu, kde jste prvně slyšeli výbuch. Odtud se v daný             okamžik rozeběhněte k místu, kde jste na toto patro seskočili a pak             do dveří, které zločinci vyhodili do vzduchu. Pak vlevo na lešení             odkud zneškodněte zbylé zločince. Max se půjde schovat a vy po vršku             lešení přeběhněte do okna. V místnosti seskočte o patro níž (obrázek).
   6. The Genius             of the Hole 
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Sejměte             ostřelovače, z červené bedny si vezměte painkillers a zásobníky ležící             na betonovém okraji okna. Kryjte Maxe, využijte plynových bomb. Až             Max zkusí druhé dveře přesuňte se ke dveřím vedle balíků s tepelnou             izolací (obrázek). Zlikvidujte             komando zakuklenců a v další místnosti se dejte doprava do okna. Všimněte             si bedny s Molotovy. Kryjte Maxe. Další zamčené dveře.
              Až se přeruší spojení, přiběhnou na lávku nad vaší hlavou nepřátelé             a jeden díl lávky sklopí. Vyběhněte nahoru a vlezte do budovy. Utíkejte             ke dveřím, do okna nemusíte. Skočte do šachty. Za dřevěnou lávkou             leží painkillers. Dejte se po kovovém lešení dolů a dále po dřevěném             schodišti. Pod schodištěm leží několik Dragunovů. Proběhněte staveništěm             k výtahu a vyjeďte nahoru.
  Dokončení návodu příště...
              Stáhněte si: Bonusové             mapy, Patch,             Editační nástroje,             Sound extractor,             Tiscali video,             Gameplay videa #1,             #2, #3,             Trailery #1             a #2,             Cheaty,             Screenshoty
              Související články: Recenze,             Ostatní díly návodu, Nahá             Mona Sax v Max Payne 2, Preview             (9/2003), Novinky,             Max Payne recenze             a návod (8/2001), Letmé             dojmy z Max Payne 2, kdy vyjde demo?, Fanouškovská             stránka MaxPayne2.GameCentrum.net
 
 
 
 
  |