Deus Ex 2: Invisible War - návod 3.část
zdroj: tisková zpráva

Deus Ex 2: Invisible War - návod 3.část

14. 3. 2004 0:00 | Návod | autor: Redakce Games.cz |

Ve třetím dílu návodu na akční RPG Deus Ex 2, které se v Evropě prodává ve vylepšené verzi, dokončíme první návštěvu Káhiry, projdeme si ulice německého Trieru a zavítáme také do templářské državy či Black Gate.

Autor: Frix
Publikováno: 14.března 2004


Zvětšit Pokračování jedné z nejlepších her všech dob, Deus Ex, se setkalo s přinejmenším rozporuplnými reakcemi, nelze mu ale upřít stále vysokou hratelnost a vysoký zájem hráčů. Jak je u nás dobrým zvykem, přinášíme na ty nejžádanější tituly návod a Invisible War (recenze) není výjimkou.

prvním dílu jsme si popsali několik obecných rad a triků do hry a dostali jsme se téměř až na konec epizody v Seattlu. V druhém díle jsme minule opustili po návštěvě Mako Ballistics Seattle a prošli jsme si velkou část první návštěvy Káhiry, kde také tímto pokračováním navážeme:

Oblast druhá - Cairo, Egypt (pokračování)

 Arcology
Poté, co se vrátíte z komplexu Apostle Corp zpět do hlavní oblasti, zamiřte k výtahu do Air Terminalu, kde naleznete manažerku NG Resonance. Jistě si pamatujete na úkol od obou kaváren ohledně vystoupení NG, vy si vyberte podle chuti na čí účet budete uplácet – tentokrát je však výhodnější Pequod’s. Zamiřte dolů na základní úroveň, kde se setkáte s výběrčí daní, která by ráda zjistila bližší informace o čachrech v templářském hangáru 24. Přijměte nabídku a promluvte si s úřednicí za stolem, která vám nebude chtít zprvu informace vydat, ale díky domluvě s Omar nakonec vysype kód pro přístup do hangáru. Prozatím ovšem zamiřte ještě k Pequod’s, kde se za krabicemi skrývá šachta vedoucí k balkónu nad hangárem 23. Zde se ve skříňce nachází datacube s kódem k sejfu v hangáru 24. Nyní se vraťte zpět a zamiřte k hangáru 24.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Připravte se na celkem ostrý boj, vyjma paladinů se v oblasti nachází také těžký vojenský bot. Velice dobře se mi osvědčila metoda používání biomodu Spy Drone jako zbraně - stačí přiletět co nejblíže k nepříteli a vyhodit jej na několik pokusů do povětří. Prohledejte oblast vespod a najdete sejf s informacemi jak pro Omar, tak pro výběrčí daní. Vylezte po žebříku nahoru, zbavte se paladina a vyslechněte si přes holocomm hned několik velice zajímavých informací.

Poslední zastávka v hangáru 24 se nachází v dodávkové zóně, která je silně radioaktivní, ale v sejfu na stěně se nachází důležitá datacube. Až ji získáte, vraťte se zpět na balkón hangáru 23 (alternativní cesta vede skrz šachtu poblíž jednoho z vchodů), kde se nachází vedoucí představitel arcology. Můžete jej zabít, každopádně jej podplaťte a získáte zajímavou odměnu.

Nyní se vraťte zpět do terminálu, kde vám výběrčí daní vydá odměnu za získané informace o templářských operacích. Zamiřte k Pequod’s, kde se nachází odpočívající Sid, promluvte však hlavně s manažerem a vyberte odměnu za domluvené představení. Příští zastávka je u NG Resonance, kde po sdělení obligátních informací můžete vyklábosit také informace o její zkorumpované manažerce – rozhodně doporučuji, když ne kvůli odměně, tak rozhodně kvůli poznámce NG na adresu manažerky :) Vraťte se zpět do údržbářské oblasti (kam jsme dorazili výtahem z Mediny), přistupte ke dvěma SSC strážným a velitel vám pošle kód pro vstup. Uvnitř přistupte k nanoformeru, zadejte informace a přístroj vypustí do atmosféry protilátky, čímž zachráníte populaci Káhiry. Po případné oslavě se vraťte do Mediny.

 Medina
Obrázek zdroj: tisková zpráva Zamiřte rovnou k Omar a informujte Lea o příchozím útoku templářů, načež si promluvte s Omar a získáte informaci ohledně slabiny paladinského brnění. Pokračujte do Maskiniho bytu, který se v případě, že jste zničili jeho skleník, lehce rozezlí, ale přesto vám dá odměnu za záchranu Eevy. Nyní zamiřte do mešity k ženě s dcerou a povězte jí o zařízení Tarsusu pro její dceru – dostanete roztomilou odměnu. Zbývá se již jen vrátit k Omar, vyzvednout odměnu a pochvaly od Lea a můžete zamířit k Sidovi, který vás vezme do našeho příštího cíle v Německu.


Oblast třetí – Trier, Německo

Zastávka v Trieru je ze všech proporcionálně nejkratší, ale oplývá příjemným prostředím, setkáním s několika starými známými a hlavně odhalením řady spiknutí.

 Ulice
Sid hráče vyloží přímo před tavernou Nine Worlds, je taktičtější ovšem nejít rovnou dovnitř, ale zamířit nalevo až ke kavárně QueeQueg's. Zde se jednak dozvíte od manažera, že se pokouší zastavit reklamní kampaň Pequod’s, můžete si popovídat se všemi popíjejícími, hlavně ale prohoďte pár slov s mužem v šedém saku – je to David Kurczec. Pokud si už nevzpomenete, jde o člověka, který figuroval v případu s právníkem v Emerald Suites na začátku hry. David vám nabídne kontakt s místními Omar obchodníky, kteří se zdržují v Nine Worlds. Promluvte ještě s NG Resonance a před odchodem z kavárny se nezapomeňte stavit ve skladišti, kde greasel hlídá nějaké zásoby.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Nyní je ten pravý čas stavit se v Nine Worlds, kde budou nyní přístupní Omar. Najdete je těsně po vstupu do hospody, po schodech nahoru nalevo. Pokud se rozhodnete zakoupit biomod, čeká vás také jeho vyzvednutí z jedné exponované části městečka, ale s tím si poradíte sami. Prohledejte místnost, naleznete zde jednu ze speciálních zbraní (viz první část návodu). Sejděte zpět do foyer zamiřte do hospody samotné.

Uvnitř najdete kromě popíjejícího Sida také několik dalších osob, mimo jiné dvojici, jenž upustí mezi řečí informaci o kradených biomodech, které jsou uloženy v nedalekém obchodě za skleněnou výlohou. K nim se dostaneme později, projděte nyní do velké jídelny, kde bude u krbu stát Tracer Tong – starý, zjizvený, v lehce gay zelené kamizole a s velmi gay německým přízvukem. Kromě obrovské spousty důležitých informací vám předá i biomod. V nedalekém holocommu na vás čeká informace od Avy Johnson, jejíž pravou identitu nyní konečně odhalíte. Odejděte nyní ven, Chad Dumier z WTO vás požádá o meeting v jeho SSC kanceláři.

Po cestě tam narazíte na již zmiňovaný obchod – počkejte, až bude strážný z dohledu, destabilizérem skla si uvolněte cestu a obchod vyrabujte. Zde se projevuje absolutní plýtvání Invisible War se zdroji - touto dobou jsem biomody už jen bezcílně sysloval a všechny zbraně byly opatřeny mody, ale což. Po cestě k SSC dále potkáte Seekera, jíž budou obtěžovat dva dělníci z Panzerwerks. Vložte se do sporu a donuťte dělníky nechat Seekera na pokoji.

U SSC na vás bude čekat stará známá Vera Maxwell ze Seattlu. Vejděte dveřmi do budovy, pokračujte doprava chodbou a octnete se u shromaždiště důkazních materiálů – dovnitř se můžete dostat skrze sklo nebo hackem terminálu, v počítači se ukrývají informace pro QueeQueg’s manažera – a nejen pro něj, ale nechte se překvapit. Po schodech pokračujte nahoru a do oblasti vězení, kde si promluvte s mužem za mřížemi, který se zúčastnil protestů proti Orderu. Vraťte se a jděte do dveří nalevo, kde spolu debatují Dumier a Saman. Opět se vraťte, propleťte se dveřmi až k Dumierovi a promluvte si s ním, nakonec získáte přístupový kód pro zříceninu hradu Black Gate.
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Po cestě k Black Gate se ještě stavte v QueeQueg’s, kde promluvte s manažerem a sledujte jeho šok. Přes blok SSC se nyní díky kódu již dostanete, druhá možnost je jít skrze stoky – to příliš nedoporučuji, nachází se tam jen několik předmětů, kterých v této fázi hry zřejmě budete více než plní.

 Black Gate
Hned po vstupu na území se octnete v bitce s řadou paladinů a dokonce jedním military botem, na pomoc máte leda jednu SSC vojandu. Až bude pokoj od nepřátel, zamiřte doleva do skladu, kde najdete biomod od Omar (pokud jsem jej tedy zakoupili) a poté se vraťte přímo na opačný konec, kde vstupte do laboratoře.

Pozor na patrolující nepřátele, vstupte do kontrolní místnosti přímo před vámi a seberte věci z šachty. Transportní systém je mimo provoz, do Tracerovy pracovny se snadno dostanete pomocí destabilizéru skla. Prohledejte místnost, poslechněte si holocomm od Leily Nassif a seberte hned tři biomody. Ve vedlejší kanceláři je pro změnu datacube s heslem do počítače, které se bude hodit zanedlouho.

Zamiřte přímo k cíli do improvizovaného vězení, kde naleznete Donnu Morgan a Její Svatost, tedy přesněji Nicolette DuClare, kterou si jistě vybaví všichni pamětníci. JE MOŽNÉ vypustit pomocí terminálu do jejich cel radiaci a zabít je, ale upřímně, zatím jsem neměl čas to vyzkoušet. Pusťte tedy obě ženy ven, Nicolette vám prozradí velkou haldu informací mj. o sobě a Dumierovi, a prozradí vám, že Saman je zrádce pro templáře. Dumier v mžiku požádá o pomoc, jelikož nedaleký kostel Order byl Samanem obrácen na templářské kasárna. Osvoboďte také šedáka z vedlejší klece a promluvte s ním, dozvíte se více než zajímavé podrobnosti a spolupráci JC Dentona s mimozemšťany a jeho současném stavu.
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Zamiřte zpět do ulic, a stavte se za Dumierem, který vám dá mapu kostela, načež se vraťte do taverny a promluvte s Tongem, který vám dá bližší informace o JC. Protentokrát použijeme jako pilota Avu, jelikož není rozdíl mezi jejím a Sidovým přistáním a je blíž po ruce.

 Templářská država
Hned po přistání narazíte na děcko, které vám za drobnou úplatu dost přesně na mapě vyznačí pozice templářů. Vyskočte na popelnici poblíž, z ní vyskočte na ochoz a nakonec na krabici, odkud budete moci zabít dvojici nepřátel naproti. Seberte ze skříně dva ilegální biomody a vraťte se zpátky dolů.

Jako byste mířili zpět na místo přistání, ale zahněte vpravo a pokračujte až ke kanálu, který vás dovede do jakéhosi improvizovaného skladu se spoustou věcí. Zbavte se strážného a výtahem se přesuňte nahoru do kostela. Zbavte se také několika paladinů a případně i raketové věže uprostřed místnosti, následně vás Saman kontaktuje skrze holocomm. Přečtěte si datacube, která však vede k terminálu schovanému za dveřmi, ke kterým buď potřebujete klíč z kúru kostela, nebo je jednoduše vyhoďte do vzduchu. Za dveřmi je holocomm jednotka s informacemi ohledně vás, Lea a Klary. Vraťte se nyní zpátky k helikoptéře, kde na vás bude v případě přežití v Káhiře čekat Klara. Promluvte s ní a vraťte se do Trieru.

 Black Gate
Před SSC budovou bude stát Lin May Chen a je na vás, zda ji necháte žít v blažené nevědomosti, nebo jí sdělíte pravdu o WTO a Orderu. Dumier vás požádá o opravu teleportu na Antarktidu, zamiřte tedy do Black Gate.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Budou proti sobě bojovat SSC a templáři, podle chuti se můžete přidat nebo se jen bavit. Běžte rovnou do laboratoře, kde vám budou elektrické výboje blokovat cestu. Multitools je spousta, prostě vyřaďte z provozu pojistky. Generátor k opravě je hned za tím fungujícím, Dumier vás požádá o nahrání modulu – vraťte se tedy do kontrolní místnosti, kde modul nahrajte a zapněte možnost „begin sequencing“. Tím se nastartuje zajímavě vypadající teleport, do kterého plavně skočte.

A další část Invisible War je úspěšně za námi. V příštím, závěrečném dílu se vypravíme na Antarktidu, kde se setkáme s JC Dentonem, vrátíme se do Káhiry a nakonec nás čeká poslední cesta do New Yorku na Liberty Island.

Stáhněte si: Demo, Patch, Videa, Texture Pack, DX2Tool, Screenshoty, Cheaty...

Související články: Recenze (12/2003), Dojmy z dema (11/2003), Preview (6/2002), Novinky, Deus Ex recenze (7/2000)



Frix
autorovi je 18 let, píše pro Tiscali Games & Level a dlouhodobě žije ve Finsku, kde studuje International School of Helsinki. Hraje akce všeho druhu, trpí úchylkou pro stealth žánr, GTA a Warrena Spectora (všechny články autora)


 
 
Frix

Nejnovější články