Battlefield 2142 vs. 3D high-end
zdroj: tisková zpráva

Battlefield 2142 vs. 3D high-end

9. 9. 2006 10:10 | Hardware | autor: Redakce Games.cz |

Hlavní novinkou multiplayerového Battlefieldu 2142 je herní mód nazvaný "Titan", ve kterém jde o to obsadit soupeřům létající válečné plavidlo, loď, a zároveň nedovolit, aby mezitím oni obsadili plavidlo vaše.

Ovšem engine, na kterém hra běží, úplně nový není. Původně byl použit už pro loňský Battlefield 2. Nadstavbou a rozdílem jsou implementovaná vylepšení, aby hra vypadala více futuristicky a dostala nový náboj. DICE vložili nové animace a optimalizované shadery, které se nahrávají v kratším čase. Přibyly nové atmosférické efekty, jako je třeba sníh. Objevily se znatelně ostřejší textury, které mají větší rozlišení, takže výsledkem je pastva pro oči. Pochopitelně, jediná otázka je, jestli pro Battlefield 2142 stačí současný hardware. Asi nikdo nepředpokládá, že na vysoké detaily poběží tahle věc okolo 200 fps i na GeForce 6200 TC...

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

V testíku na FiringSquad na to šli zostra, takže začali rovnou high-endem. Beta BF2142 ale obsahuje určité neduhy, chyby, jako problikávající textury na GeForce 6 a na RADEONech X1800/X1900 atd. Takže není jasné, jak moc je měření objektivní. Za normálních okolností by se v žádných testech chyby v obraze objevovat neměly - ale co se dá dělat. Prvním potvrzeným závěrem je, že čím jsou textury větší, tím je důležitější větší videopaměť. 512 MB V-RAM má prostě smysl. Co nemá smysl, je zkoušet nastavení jako 1280x1024 + 4xAA + 16xAF (a vyšší) na GeForce 6800 GS (a horších). Už prostě nestíhají. Počet vykreslených snímků klesne pod 30. U jednočipových karet vede RADEON X1950 XTX a u dvoučipových GeForce 7950 GX2, o tom žádná polemika. Mít dva RADEONy X1950 XTX v CrossFire je zase lepší, než mít dvě GeForce 7900 GTX ve SLI.
zdroj: FiringSquad

cappy

Nejnovější články