Podezřelý odklad vydání Red Orchestra 2
zdroj: tisková zpráva

Podezřelý odklad vydání Red Orchestra 2

8. 8. 2011 18:12 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Hry ruského původu nebo alespoň s ruským vydavatelem jsou nejlepší ke zvednutí sebevědomí. Teď nemluvím o kvalitě z pohledu západních vývojářů, ale o predikci termínů vydání. Když při oznámení prvního termínu vydání ruské hry prohlásíte, že stejně dojde k odkladu, tak máte asi 99% šanci, že se strefíte a voila, jsou z vás analytici, sebevědomí letí ke stropu. Takže si teď můžu svoji chvilku užít i já, když vývojáři z Tripwire oznámili, že Red Orchestra 2 nevyjde 30. srpna, ale 13. září (možná).

K tomu je důležité poznamenat, že rozhodnutí posunout termín vydání nepřišlo od 1C, ale od tvůrců z Tripwire (soudě dle toho, že oznámení přilo od nich a ne od vydavatele), kteří si ostatně předtím stanovili sami i termín vydání, což není obvyklý postup – bývá to naopak. Ale tím lépe pro hru samotnou, která bude dle slov tvůrců z oficiální stránky dokončena v termínu a ony dva týdny navíc si údajně přidali proto, aby si mohli sednout a opravit alespoň některé bugy a nedostatky, které novináři a hráči v průběhu bety objeví.

Brzy bychom se do bety měli podívat my novináři, po ní pak bude následovat ještě jedna, do níž budou mít přístup ti, co si hru v mezičase předobjednali. Přesný termín si však Tripwire nechali zatím pro sebe. A v tom je možná ten malinkatý háček. Když měsíc před vydáním hry tvůrci nemají přesné termíny konání beta a jiných testů a ohání se přitom přesným termínem vydání a ještě imaginárním časem na opravdu bugů a chyb, tak si vyloženě říkají buď o další posun, nebo vydání neodladěné hry, kterou budou záplatovat po vydání. A to není ten nejlepší způsob, jak uspokojit hráčskou komunitu.

Jasně, Red Orchestra komunita je natolik oddaná, že dokáže situaci Tripwire pochopit, ale co kdyby se na hru náhodou nabalili noví hráči a byli překvapení z toho, že v krabici najdou hru, která ještě potřebuje hodně práce a dolaďování? Nechám to bez odpovědi a budu doufat, že tentokrát Tripwire na ničem nezakopnou a výsledný produkt dokáže zužitkovat potenciál různých nehotových verzí, které jsem viděl a hrál.

 

Nejnovější články