Oficiální graf příjmů společnosti Cloud Imperium dělí její zdroje do tří kategorií: příspěvky od hráčů, předplatné a ostatní, kam patří třeba partnerství s hardwarovými a softwarovými firmami. Za monitorované období šesti let si firma přišla na 207 milionů dolarů a naprostá většina z nich pochází od hráčů.
Po stránce výdajů asi nikoho nepřekvapí, že nejvíc peněz spolknou platy zaměstnanců, v případě Cloud Imperium jde také o meziročně nejvíc zvyšovanou částku. Další výdaje připadají na ostatní aktivity související s vývojem (pronájmy kanceláří, cestovní výdaje, právníci), kontraktory nebo na vydavatelskou činnost a marketing. Od roku 2014 přitom výdaje firmy lehce převyšují její příjmy, za poslední tři poslední evidované roky se vždy přehouply přes miliardu korun.
Ve zprávě se také píše, že kromě výdajů na platy zaměstnanců nejvíce rostou náklady na marketing, vydavatelskou činnost a různé komunitní akce, což je s přibližujícím se vydáním hry logické. Investice ve výši 46 milionů dolarů z minulého měsíce má být použita především právě na propagaci Squadron 42.
Firma v roce 2017 evidovala 464 zaměstnanců, z nichž skoro 400 pracovalo ve vývoji, zbytek má na starosti marketing, komunitní management, ale i účetnictví, právo a další administrativní záležitosti.
Finanční zpráva má spolu s časovým plánem vydání updatů pro Star Citizen a Squadron 42 především uklidnit investory a přispěvatele, kteří by mohli mít pochybnosti o tom, jak Cloud Imperium nakládá s jejich penězi. V krocích směrem k transparentnosti chce studio kvůli tomu pokračovat i v budoucnu.