Pokud by vás to ale zajímalo, tak tržby Activision za rok 2011 dosáhly výše 4,76 miliard dolarů (čísla při dodržení GAAP principů), což je oproti 4,45 miliardám dolarů za předchozí rok hezký nárůst, i když za období říjen – listopad 2011 byly tržby firmy (1,41 miliardy babek) o 20 milionů dolarů nižší, než ve stejném období předchozího roku (1,43 miliardy babek). To jsou však pouhé detaily, které v očích akcionářů i veřejnosti jen zvedají míru uznání, jež míří na vedení v čele s Bobby Kotickem. Tou skutečně nejdůležitější informací jsou čísla, která se týkají značky Call of Duty a jednotlivých titulů, jenž se pod ní skrývají.
Modern Warfare 3 se například stala první hrou, která za prvních pět dní v prodeji utržila více než 775 milionů dolarů a předběhla film Avatar v tom, že utržila více než 1 miliardu dolarů za 16 dní, zatímco Cameronův film to zvládl až za 17 dní. MW3 byla také nejprodávanější hrou v EU i US (pokud to počítáme v dolarech) v kalendářním roce 2011, zatímco Black Ops byla v tomto ohledu 5. nejprodávanější hra (za rok 2011).
V Modern Warfare 3 multiplayeru hráči zvládli promarnit přes 639 milionů hodin svého života (k 31. prosinci 2011) a přes 7 milionů se jich registrovalo ve službě Call of Duty Elite. Považte, 1,5 milionu z nich si tuto službu i předplatilo, za což dostali s předstihem k dispozici nový obsah pro MW3, jehož části se ostatní hráči této střílečky dočkají v březnu v rámci kolekce (obsáhne mapy Piazza, Liberation a Overwatch).
Dá se zkrátka říci, že Call of Duty je opravdu velká značka (nesmírně objevné, viďte?), což ale platí i o World of Warcraft. Počet hráčů už možná nestoupá, nebo ne tak rapidně, ale hra si pořád vede skvěle, zejména v Číně. Navíc ji čeká launch v Brazílii. Buď, jak buď, za poslední tři měsíce roku 2011 hra utržila 500 milionů dolarů, i když se počet platících hráčů zastavil na 10,2 milionu, což znamená meziroční ztrátu jenom 100 tisíc hráčů.
Za úspěch však lze rozhodně považovat i start značky Skylanders, pod níž se prodávala nejenom hra Skylanders: Spyro's Adventure, ale i hračky, figurky a jiný merchandise s ní spojený. Dohromady se těch věcí okolo hry prodalo přes 20 milionů kusů a za dobrý start se dá prohlásit i 1 milion registrovaných hráčů onlineovky Skylanders World, která míří na iOS a Android.
Activision tedy zjevně pokračuje v růstu a potenciální opotřebení stávajících značek už dopředu řeší uváděním značek nových. Kotick a spol. zkrátka mají na úspěch čuch, s tím už nikdo nic nenadělá. A abych nezapomněl, ještě v tomto roce se také dočkáme nové Call of Duty hry. To jste asi nečekali, já také ne... Stejně tak určitě nečekáte, že Activision už připravuje obsahové i funkční updaty pro službu Call of Duty Elite (říkají tomu verz 2.0).