Disintegration na začátku znělo nadějně. Originální mix střílečky a realtimové strategie s létajícími motorkami pod vedením kreativního ředitele Halo uměl vzbudit zájem. Jenže pak hra vyšla a neštěkl po ní pes.
Už měsíc po vydání měla svůj první free víkend na Steamu, což nevěstilo nic dobrého. Počet souběžných hráčů se sotva vyšplhal na 500 právě o tomto víkendu, ale když se na Steam Charts koukám teď, tak hru nikdo nehraje. Skutečně nikdo. Za poslední den ve hře trávili čas všehovšudy tři hráči…
Není proto divu, že tvůrci ze studia V1 spolu s vydavatelem Private Division postupně ukončují veškeré online služby. Nejprve se uzavře herní obchod, poté až do 17. listopadu budou vypínat multiplayerové módy. Nakonec zůstane pouze singleplayerová kampaň.
Občas se to hold nepovede a zrovna vydavatelství Private Division spadající pod Take-Two je na podobné nezdary připravené. Jeho cílem je totiž dávat šanci experimentálnějším titulům, což byl před tím případ rovněž méně úspěšné hry Ancestors: The Humankind Odyssey.