SnowRunner dostal oficiální podporu modifikací. Dočkají se i konzolisté

Hardcore simulace těžkých strojů a náročného terénu SnowRunner se mezi hráči a kritiky těší velké oblibě. Samotná hra má obsah na desítky a desítky hodin se svými jedenácti mapami, víc než 40 vozidly a stovkami misí. Ale stejně jako jeho předchůdci Spintires a MudRunner bude i SnowRunner žít z uživatelského obsahu. Už vznikly desítky zajímavých modifikací, a to se teprve chystají ještě komplexnější oficiální nástroje.

Lekce Magic: The Gathering pro začátečníky potřetí: Stavíme si balíček

Potřetí a naposledy se scházíme, abychom si s Šárkou zahráli kartičky. V minulých dvou lekcích jsme se společně naučili základy, chápeme mechaniky, víme, jak fungují jaké balíčky, takže nastává chvíle, kdy si sestavíme balíček vlastní. A pak si zkusíme královskou disciplínu: draft.

Diablo 3 mělo původně vypadat mnohem víc jako gotická dvojka

Všichni hráči si nejspíš všimli, jak moc se třetí Diablo odchýlilo od uměleckého stylu první dvou dílů. Zejména oproti dvojce s potemnělou atmosférou gotických chrámů a kobek byla náhle projasněná až ukřičená barevná paleta skoro jako pěst na oko. Na nový styl Blizzardu, který využívá všech barev duhy, už jsme si stihli zvyknout. O to zvláštnější pohled se teď naskýtá u obrázků, jak Diablo 3 mohlo vypadat, kdyby se víc drželo odkazu svých starších sourozenců.

Video představuje příběh The Last of Us: Part II bez spoilerů. Hra vám na disku zabere hodně místa

Pokračování postapokalyptické akční adventury The Last of Us si to na konzole PlayStation 4 přihasí za měsíc a pár dní navíc, což znamená, že je čas začít budovat nějaké to napětí. Marketingové záměry studia Naughty Dog sice trochu zhatili hackeři, kteří se dostali na servery vývojářů a klíčové dílky příběhu pověsili na internet, ale karavana nezastavuje a jede dál. První ze série videí vám představí okolnosti, během nichž The Last of Us 2 začíná.

Unreal Engine 5 odhalil budoucnost her nové generace a čelist padá k zemi

Doufali jsme, že se nám technologický pokrok her pro novou generaci konzolí představí minulý čtvrtek v rámci Inside Xbox, ale nestalo se tak. Sony pro jistotu stále zcela vyčkává s jakýmikoliv ukázkami nových her, takže se příležitosti chopili v Epicu a ukázali novou generaci Unreal Enginu v dechberoucích záběrech z hraní technologického dema běžícího na PlayStationu 5.

Remaster Mafie II vyjde příští týden. Prohlédněte si obrázky

Úniky informací nelhaly: ve světě série Mafia se chystá něco obrovského. To nejzásadnější vám ve svém článku už včera sdělil Patrik – luxusně vypadajícího remaku se dočká první Mafia. Ale (trošku méně důkladnou) péči dostane i její pokračování a o chystaném remasteru toho už teď víme spoustu. V článku najdete datum vydání i obrázky.

GamesPlay – hrajeme adrenalinem nabitou akci Ghostrunner

Z hlediska kyberpunku letošek nepatří jen Cyberpunku 2077. Spousta dalších menších studií se chce svézt na vlně špinavého neonového prostředí z možná ne tolik vzdálené budoucnosti. A někdy to vypadá průměrně, jindy zase špičkově. Ghostrunner se tváří jako titul, který se RPG od CD Projektu RED nebojí. Možná proto, že je tolik jiný.

Předělávka první Mafie vypadá nádherně, podívejte se na obrázky

Tak se to 2K nepodařilo ututlat. Oficiální představení dnes oznámené trilogie definitivních edic her Mafia: The City of Lost Heaven, Mafia II a Mafia III proběhne příští úterý a do té doby jsme na základě nového videa mohli pouze spekulovat, zda se první Mafie dočká jen lehkého remasteru, nebo kompletního remaku. Ale v obchodě Microsoft Store se objevila stránka hry Mafia: Definitive Edition, díky které už nemusíme tápat v mlze.

Azeroth se opět stane místem sváru Aliance a Hordy v nové deskovce Small World of Warcraft

Možná si říkáte, že World of Warcraft je vším, jen ne malým MMORPG. Tak proč si nějaká deskovka dává do názvu slovo „small“, tedy malá? Je to proto, že nejde o zcela novou hru a v jejím názvu se spojují dvě existující univerza: World of Warcraft a Small World. První dodává herní téma, druhé je série deskovek obstarávající mechanismy.

Anti-cheat Valorantu připomíná svým chováním rootkit. Je to problém?

Beta Valorantu, kompetitivní střílečky od Riot Games, momentálně trhá rekordy zájmu na Twitchi. I přes enormní popularitu se ale novinka nevyhnula kontroverzi. Trnem v oku hráčů je její agresivní anti-cheat systém Vanguard, kteří mnozí uživatelé neváhají označit za virus. Co je na tom pravdy?

2K oznámila trilogii Mafia, bude i remake jedničky

Aktualizace (14.5., 9:34): Remake Mafie skutečně bude. Více se dozvíte v samostatném článku. Původní text (13.5., 16:30) Konečně skončilo dlouhé období plné spekulací o tom, zda ve studiu Hangar 13 pracují nebo nepracují na čtvrté Mafii a remacích či remasterech předchozích tří dílů. Ještě tedy stále visí otazník nad plnohodnotným pokračováním, ale už máme alespoň oficiálně potvrzenou kolekci všech tří vydaných dílů. Ale v jakém stavu dorazí každý z nich?

Night City si v Cyberpunku 2077 rozdělily gangy japonských motorkářů a rváči na steroidech

CD Projekt v nadcházejícím kyberpunkovém RPG maluje vskutku růžovou vizi budoucnosti. Co na tom, že se o nadvládu nad tavícím kotlíkem přetahují všemožné oligarchické korporace a ilegální uskupení, hlavně, že si můžete přizpůsobit velikost přirození a z hrudi vám může trčet pro mě za mě třeba raketomet. Ale nenechte se mýlit, politické machinace budou mít stejnou váhu jako zevnějšek a mechanická vylepšení vaší postavy. Ne-li daleko větší.

Sledujte Fight Club #476 o chybějící češtině v Assassin’s Creed Valhalla a budoucnosti lokalizací

Krátce po oznámení Assassin’s Creed Valhalla jsme se dozvěděli, že hra nebude mít českou lokalizaci v jakékoliv formě. Na rozdíl od posledních Origins a Odyssey, kde české titulky přítomny byly. Oznámená absence češtiny někoho zvedla ze židle, zatímco jiní nad tím pokrčili rameny. Pokud patříte do první skupiny, bude dnešní Fight Club šitý na míru přímo vám. A pokud patříte do skupiny druhé, dozvíte se alespoň spoustu zajímavých informací.

Vyzkoušejte si prototyp české hry Velvetist inspirované první Mafií

Studio SiCzech Arts připravuje městskou akci Velvetist, která se neskrývaně hlásí k odkazu první Mafie. Vrátí vás do studené války do města okupovaného Sovětským svazem, ve kterém budete dělat bordel. Jezdit jako šílení, přejíždět lidi, střílet po všem, co se hýbe… Však to znáte. Plná hra je ještě daleko, ale ještě tento týden si můžete zadarmo vyzkoušet její prototyp.

GamesPlay – hrajeme unikátní střílečku Bright Memory

Nad dílem Bright Memory jediného autora ze studia FYQD nám pořád zůstává rozum stát. Něco tak nádherného a zajímavého se na poli singleplayerových stříleček často nevidí, mezi sólovými tvůrci už vůbec ne. A přesto je to realita a jeden z mála titulů oznámený na novou generaci konzolí. My si dnes vyzkoušíme jeho prolog.

Aeronautica Imperialis je tahová strategie se stíhačkami ve světě Warhammeru 40,000

Britská společnost Games Workshop je proslulá především svými rozsáhlými světy fantasy a sci-fi Warhammeru, které doprovází bezpočet samostatných stolních her, wargame, RPG a spousty dalších. Zároveň je známá tím, že se vůbec nebrání sdílet své značky s tvůrci videoher, kteří adaptují její populární deskové a figurkové hry. Což je i případ Aeronautica Imperialis sledující letecké bitvy Impéria a orků.

První dva díly Tony Hawk’s Pro Skater dostanou poctivý remake

Hry Tonyho Hawka se začaly objevovat už na přelomu tisíciletí a získaly oblibu velké spousty hráčů. Nový díl tu nebyl opravdu dlouho a o žádném plánovaném se zatím neví, potvrzují se ovšem předchozí spekulace sahající do listopadu minulého roku, kdy se mluvilo o možných remasterech prvních dvou dílů. Včera jejich existenci oznámil sám Tony Hawk na svém Twitteru u příležitosti svých vlastních 52. narozenin.

Nový State of Play zítra ukáže samurajskou akci Ghost of Tsushima

Pásmo State of Play je občasníkem, kde Sony informuje o novinkách týkajících se nadcházejících titulů a exkluzivit pro PlayStation. Většinou jde o mix všeho možného, ten zítřejší ale bude něčím trochu speciální. Večerní epizoda, kterou budeme z Prahy živě komentovat, se totiž zaměří pouze na akci ve feudálním Japonsku od Sucker Punch.

Přehled všech letošních digitálních událostí nahrazujících E3

Letošní rok může být tím nejzásadnějším v historii pořádání herních veletrhů. Virus nám znemožnil shromažďování, takže se pořadatelé uchylují k digitálním prezentacím svých plánovaných programů. Není těžké si domyslet, že jde o mnohem levnější způsob představení her a nedivili bychom se, kdyby nešlo jen o dočasnou proměnu, ale nový trend v pořádání výstav. E3 letos vůbec nebude, ale zato se můžete těšit na spoustu menších digitálních událostí. A protože už jich je opravdu dost, jistě přijde vhod jejich kompletní chronologický seznam.

Iratus: Lord of the Dead – recenze

Zástupy mrtvých pochodují a ve vzduchu je cítit pach rozkládajícího se masa. Mumie bojuje bok po boku se zombií a kostlivcem… a lidé prchají. Zbylé šiky odvážných se shlukují, aby bránily poslední zbytky svobody. Země živých už nikdy nebude jako dřív. Nekromant Iratus si ji hodlá podmanit, tvrdě a nekompromisně, jednou provždy.