Netflix údajně chystá seriálový Resident Evil

Herní série Resident Evil patří k oblíbeným hororovým střílečkám, filmy s Millou Jovovich jsou pak spíš taková příjemná béčka. Nyní by si kromě počítačů, konzolí a kin mohl Resident podrobit i další zařízení. Magazín Deadline totiž přišel s informací, že Netflix pracuje na scénáři odehrávajícím se právě ve světě zombíků a zlovolné Umbrella Corporation.

Podívejte se za oponu vývoje Metro Exodus

Do vydání očekávaného Metro Exodus zbývají přibližně tři týdny a hra jako taková už je dávno hotová, tím spíš se ale vývojáři můžou soustředit na různou okolní propagaci. V druhé epizodě svého souhrnného deníčku se věnují podrobnostem kolem 4A enginu, ale také zbraním, kterými budete kosit mutanty a další nebezpečenství, co na vás v ruské divočině číhají.

Roboty zničené Švédsko navštívíte v akci Generation Zero už za dva měsíce

Avalanche Studios, tvůrci série Just Cause, představili svou novou značku Generation Zero loni těsně před výstavou E3. Hra byla zjevně v dost pokročilém stádiu vývoje, protože k jejímu vydání dojde už po zhruba devíti měsících. Pokud vás láká otevřený svět drsného severu s nádechem 80. let doprovozený nemilosrdnými roboty, můžete rovnou předobjednávat.

Retro GamesPlay – hrajeme komiksovou adventuru Space Quest I

Série Space Quest sestává z šesti sci-fi komiksových adventur vydaných mezi roky 1986 až 1995. V dnešním Retro GamesPlayi se podíváme na zoubek vůbec té nejstarší z nich, budeme hrát Space Quest: The Sarien Encounter. Zrodila se z nápadu Scotta Murphyho a Marka Crowea, kteří spolu předtím pracovali na vývoji The Black Cauldron, a společně chtěli vytvořit společnou sci-fi adventuru, která by zároveň v hlavní roli obsadila uklízeče.

LongPlay – Field of Glory 2 #3: Třetí střetnutí

A do třetice do bitvy! Aleš si musí poradit s otravnými Makedonci, Vašek se pak vrhne na další novou bitvu, a během toho všeho vám kluci budou ve svém LongPlayi Field of Glory 2 vykládat spoustu zajímavých historických faktů. Přesně tak, jak to mají rádi oni - a doufáme, že i vy. Začínáme právě teď!

Ruská stolní hra paroduje útok novičokem v Salisbury

V minulém podcastu jsme probírali, zda je vhodné vytvářet hry na základě současných tragických či kontroverzních událostí. Každý jsme se k tomu stavěli trošku jinak a došli k tomu, že jde o celkem složitý problém, ale zaměstnanci moskevské firmy Igrolend se takovým dumáním asi moc netrápí. Vydali stolní hru Naši v Salisbury, která paroduje útok nervovou látkou novičok na Sergeje Skripala a jeho dceru.

Video shrnuje vše, co potřebujete vědět před vydáním Kingdom Hearts 3

Značka Kingdom Hearts u nás sice možná není tak populární, ale v Americe i v Japonsku jde o jednu z těch nejvíce hraných a třetí díl je ve skutečnosti už dvanáctým v sérii. Zároveň jde o titul dlouho očekávaný, od oznámení do dnešního vydání uběhlo skoro šest let. Dnešek se nicméně týká jen Japonska, zbytek světa si na návrat do fantasy světa šmrncnutého Disney postavičkami počká do úterý.

Fallout 76 chystá volnější survival mód

Bethesda s Falloutem 76 sice „zvítězila“ v naší kategorii zklamání roku, nechystá se ovšem udělat z postapokalyptického multiplayeru free-to-play titul, ani s ním v nejbližší době snad úplně skoncovat. Naopak, vedle klasické, momentálně dostupné hry plánuje zpřístupnit i speciální survival mód, kde sice toulání po Virginii budete mít těžší, ale kromě drsnějších protivníků tam na vás budou číhat i sladší odměny.

Battlefleet Gothic Armada 2 vyšla s nedokončenou kooperací, ale velkými plány do budoucna

Battlefleet Gothic Armada 2 dosud nešetřila epickými záběry bitev vesmírných korábů z univerza Warhammeru 40 000. A jelikož je ve chvíli, kdy čtete tyto řádky, konečně v obchodech, můžete se sami přesvědčit o jejích lákavých přednostech. 12 ikonických ras, tři singleplayerové kampaně s obsahem na stovku hodin, kompetitivní multiplayer i kooperace. Tvůrci neslibují málo, a to ještě nevytáhli všechna esa z rukávu.

Realtimová strategie Bannermen vypráví příběh lorda, který přišel o všechno

Věk hojnosti realtimových strategií, zdá se, definitivně pominul. Sice se někde v útrobách Relicu kutí Age of Empires IV, ale do té doby musíme vzít zavděk menšími kousky. Například strategií Bannermen, která AoE v lecčems připomíná – jen do mixéru přihodila ještě nějakou tu magii a hrátky s prostředím. Vyjde už brzo a potenciální zájemce láká i na příběhovou kampaň.

Super Smash Bros. Ultimate – recenze

Nemusíte si libovat v bojovkách, abyste si užili Super Smash Bros. Ultimate. Nemusíte znát desítky prazvláštních postaviček Nintenda, abyste si užili Super Smash Bros. Ultimate. Vím to, protože z přesně takové pozice jsem k vánoční novince pro Switch přistupoval. A jsem opravdu rád, že jsem se rozhodl vystoupit z komfortní zóny a objevil něco, z čeho mi spadla čelist. Aneb další z řady exkluzivit, kterým stojí za to podlehnout.

V živém přenosu se dozvíte, jak mocná je AI od DeepMind ve StarCraftu II

DeepMind je oddělení Googlu (dříve samostatná firma), které se zabývá vývojem umělé inteligence v herním prostředí. Tvůrci ji nejprve aplikovali na historické kousky jako Pong od Atari a zdigitalizované Go, ale před pár lety se rozhodli pokročit s výzkumem o pořádný kus dopředu a vystavili svou AI zkoušce ohněm v podobě strategie StarCraft II. Už za chvíli se dozvíte, jak si jejich takzvaný agent vede.

Hardware Club #25: Mini PC

Miniaturní herní počítač, který by v obýváku nebyl k rozeznání od konzole a byl nejlépe ještě neslyšný. Ideál, který každý den na fórech řeší tisíce nadšenců. Lze vůbec naskládat herní PC do krabice od bot? Jaké k tomu existují komponenty? A co nabízejí výrobci?

Reaper Bundle láká na desítku trhlých her zlevněných o 97 %

Co si dneska koupíte za 135 korun? Výhodné polední menu v restauraci, kilo šunkového salámu nebo měsíc sledování České televize. Anebo Fanatical Reaper Bundle, pokud vaše srdíčko zatouží po tomhle nepravděpodobném mixu her, který by při původních cenách stál přes čtyři a půl tisíce. Co v něm najdete? Notoricky známé Payday 2, automobilové toulání po zemích bývalého východního bloku Jalopy, remasterovaný Homeworld a mnoho dalšího.

Farming Simulator 19 vstupuje do esportu s cenami v hodnotě téměř 6,5 milionu korun

Série Farming Simulator a další simulace farmaření stále platí za outsidery v očích široké veřejnosti, ale popularitu a obsáhlou fanouškovskou základnu jim upřít nemůžeme. Nejnovější díl Farming Simulator 19 si zjevně vede natolik dobře, že bylo načase posunout se o úroveň výš. Ne z hlediska hratelnosti, kde už je to po letech vážně potřeba, viz recenze. Giants Software vidí potenciál v ligovém hraní, a tak vstupují na pole esportu.

Příběh Far Cry New Dawn se bere až překvapivě vážně

Pro někoho je 15. únor dnem, kdy vyjde dlouho očekávané Metro Exodus. A pro jiného zase dnem, kdy se objeví spin-off Far Cry 5 s podtitulem New Dawn. Že bláznivé odbočce nebude chybět šílená akce, je snad každému jasné, ale dočkáte se i příběhu a nových mechanismů, viz Vaškův článek o lehkých RPG prvcích. Ty se nyní předvádí na záběrech z hraní doprovozených příběhovým trailerem.

V nadějné Heaven's Vault od tvůrců 80 Days už brzo vyluštíte mrtvý jazyk

Kdo četl seznam našich nejočekávanějších her letošního roku, ten se možná podivil jedné z těch, kterou jsem zvolil já – Heaven’s Vault od studia inkle, autorů skvělých 80 Days. Pro všechny ušklíbače, kterým se snad nezamlouvá myšlenka luštění dávného jazyka uprostřed mimozemských ruin, tu je nový trailer, který jednoznačně dokazuje, že moje očekávání byla oprávněná. A navíc se díky němu dozvídáme, kdy hra vyjde.

Zítřejší vydání Resident Evil 2 se připomíná trailerem

Lednové herní sucho prořízl svěží zápach hniloby. Remake Resident Evil 2 ve světě sbírá samá vynikající hodnocení, oficiálně vychází zítra, kdy se také dočkáte naší recenze, ale už teď víme, že je rozhodně na co se těšit. I čerstvý trailer má výbornou atmosféru a zdá se, že se Capcomu povedlo věrně zreplikovat kouzlo původní hry a zároveň přijít s nějakými novými kousky.

Tvůrci skvělé plošinovky SteamWorld Dig 2 odhalili karetní RPG SteamWorld Quest

Studio Image & Form se již počtvrté vrací do svého univerza SteamWorld, a to třetím zcela odlišným žánrem. Poprvé jste se s jejich prací mohli setkat v „hornické“ plošinovce SteamWorld Dig v roce 2013, dva roky nato se vytasili s výbornou 2D tahovkou SteamWorld Heist, aby se opět po dvou letech vrátili s pokračováním první jmenované. Od toho letos zase uběhnou dva roky a Image & Form si přichystalo další novinku – karetní RPG SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech.

Vývoj Star Citizen stojí 90 milionů korun měsíčně

Cloud Imperium, studio vyvíjející Star Citizen a jeho singleplayerovou část Squadron 42, vydalo osmistránkový dokument mapující výdaje firmy mezi roky 2012 až 2017. Společnost za tu dobu utratila přes 193 milionů dolarů (v přepočtu skoro 4,5 miliardy korun), 14 milionů jí na účtu zůstalo v rezervě. Zvláštností je, že hra samotná dokázala vydělat přes 200 milionů dolarů, aniž by vyšla.