Zpoplatněný multiplayer Hellgate London?
zdroj: tisková zpráva

Zpoplatněný multiplayer Hellgate London?

10. 1. 2007 18:18 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Síťová hra tu rozhodně nebude jen do počtu a má se podobat masivním onlinovkám. Jak to bude s měsíčními poplatky?

Hellgate: London nabírá stále reálnějších rozměrů, čímž nemyslíme jen včerejší specifikaci termínu na léto 2007, nýbrž i rozpovídání o multiplayeru, který v tomto first-person akčním RPG pro PC rozhodně nebude jen do počtu. Naopak, hra má mít blízko tradičním masivním onlinovkám, pro což je navržena od samotného počátku (guildy, sociální systém, hratelnost s raidy atd.), bohužel včetně nutnosti hradit měsíční poplatky, jejichž výše zatím není stanovena. Nebojte, počítá se také s nějakou zkušební dobou pro otestování zdarma (trial) a veřejným betatestem, kterému bude koncem ledna předcházet soukromá beta pro přátele tvůrců.

Primární náplní bude PvE (Player vs. Environment) hraní jednotlivců i skupin, kteří mohou spolupracovat při plnění úkolů a boji proti počítačovým protivníkům v příběhu a misích shodných se singleplayerem. Prostředí a předměty mají být i v online hře náhodně generované a vedle nějakých bonusových síťových módů se dočkáte i pravidelného přidávání nového obsahu ve formě měsíčních a čtvrletních aktualizací. V omezeném rozsahu se můžete zapojit i do vzájemných bitev, ale PvP nemá hrát prim hned po vydání. Součástí hry bude Hardcore mód podobný tomu z Diabla II, na němž mnozí zaměstnanci Flagship Studios pracovali.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Na veletrhu CES se Hellgate: London nacházelo ve stánku Microsoftu na počítači s Windows Vista, kde podle IGN neběželo úplně plynule (na Intel Core 2 Duo se speciální optimalizací) a občas spadlo zpět do operačního systému. Pro zástupce Electronic Arts, který vedl prezentaci pro žurnalisty, prý byly některé druhy nepřátel novinkou, což potvrzuje podíl EA na hře pouze v roli spoluvydavatele, který vůbec nemluví do obsahu. Bill Roper nejdříve ukázal vytváření postavy (muž / žena; s možností přizpůsobit tělo, vzhled apod.) a úvodní quest o malém chlapci postrádajícím svou umělou nohu, kterou si přivlastnil obří démon. Bylo tedy nutné vylézt na povrch, pobít hordy oblud, najít protézu a donést ji zpět majiteli. Další mise spočívala v doručení krabice na opačnou stranu města, což ve stokách opět doprovázela likvidace kvant nepřátel. Někteří prý vypadali jako velociraptoři bez kůže, zatímco po výbuchu slizáků vylezly z jejich zdechlin malé příšerky volající po pomstě.

Update 23:00 - šest nových screenshotů a především zpochybnění zprávy o platbách, kterou ve svých reportážích z Hellgate: London publikovaly různé zahraniční servery. Proti ní se ohradili Electronic Arts i community manager Flagship Studios, podle nichž vedení stále ještě debatuje a zatím se nerozhodlo, jak to vlastně s placením za multiplayer bude (měsíční poplatky nejsou tak moc pravděpodobné, protože nepůjde o persistentní online svět, nýbrž o jednorázový zážitek). Variant se jim nabízí několik - jeden velký datadisk, kolekce malých levnějších (booster-packy či ala Oblivion), mikroplatby nebo provize z aukcí předmětů atd. Autoři potřebují zajistit stálý příliv financí, aby si mohli dovolit obohacovat obsah hry nonstop (tzv. ongoing content), nechtějí zkrátka skončit pouze u patche jednou za čas a později datadiskem (jako u Diabla).
zdroj: Shacknews, IGN, GameSpot, HellgateGuru

jd

Nejnovější články