World of Darkness MMO bude o politice a intrikách
zdroj: tisková zpráva

World of Darkness MMO bude o politice a intrikách

17. 1. 2012 11:10 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Pokud se dnes upíří téma zdá být zdevastované nejmenovanými romány a filmy, zkuste si...

Pokud se dnes upíří téma zdá být zdevastované nejmenovanými romány a filmy, zkuste si zahrát „papírové“ Vampire: The Masquerade, z nějž vycházely už dvě hry (Redemption, Bloodlines), a které vám představuje svět upírů v poněkud temnější, drsnější, brutálnější, naturalističtější a paranoidnější verzi. Jednoduše, World of Darkness, jak se celý ten svět supernaturálů jmenuje, vychází z myšlenky, že upíři, jako dlouhověké bytosti nefilosofují nad tím, koho milovat, ale jak se dostat ve složité politice vlastních klanů a dvorů, co nejdále.


S jeho herní MMO variantou ze strany CCP to nevypadalo dobře a zdálo se, že je projekt u ledu, nicméně čerstvé zprávy a videorozhovor, který najdete uvnitř článku potvrzují, že se na velmi atraktivním (a dozajista náročném) projektu pracuje. Potěšující je informace, že tvůrci vidí Bloodlines jako velmi věrné a vhodné vyobrazení předlohy a chtějí se jím inspirovat.

Klíčovým prvkem bude interakce mezi hráči. CCP má s tímto dost zkušeností, ostatně EVE Online stojí de facto na hráči vytvořeném obsahu, takže vývojáři ví, že mohou s tímto konceptem pracovat a uspět. Hra by měla stejně jako EVE využívat konceptu jednoho světa, tedy žádné paralelní servery, kde se bude komunita štěpit. Napomáhá to i atmosféře.

Pokud budete známí jako ti, kteří zlikvidovali pařížského prince, bude to znamenat mnohem víc, než kdybyste se o tuto poctu dělili s desítkou dalších. Hrát se skutečně bude jen za upíry, ač ve World of Darkness najdete i vlkodlaky, mágy, changelingy a další havěť. Nebude se tak štěpit zaměření hry, protože každá „rasa“ pracuje s úplně jinými prvky a má jiné cíle. Tady by měla prostě hrát prim politika, intrikaření a vše, co je WoD upírům vlastní.

Nejnovější články