„V reakci na důkladný audit celého projektu (Wardevil), všech už vytvořených materiálů a interního týmu, jsme se rozhodli, že jádro tohoto týmu odpovědné za prototyp Project Kane, rozjede pod vedení klíčových vizionářů plnou produkci hry,“ vyjádřil se Hassan Sadiq z UTV Ignition.
Právě oněch pár klíčových lidí z interního týmu Ignition se bude starat o udržování vize celého projektu, zatímco produkci obsahu dle zadání bude mít na starosti horda externích spolupracovníků. Jestli to bude fungovat a znovuzrozený Wardevil to pod kódovým označením Project Kane konečně dotáhne až na pulty obchodů a k hráčům, to se teprve uvidí.
Šéfproducent londýnské pobočky Ignition Shaun Gwilliam tomu však věří a opírá svoji důvěru o schopnosti samotných vývojářů: „Pečlivě jsme do našeho týmu vybírali lidi z nejlepších světových studií, nechybí mezi nimi vývojáři, co se podíleli na tvorbě her jako Burnout 3, Crysis, LittleBigPlanet a Heavenly Sword. Jsme tu všichni nadšení z toho, že jsme vývoj Project Kane mohli konečně rozjet v plné rychlosti.“
Předpokládaný termín vydání hry, která se ukrývá za názvem Project Kane, byl stanoven na 4. Kvartál příštího roku, o platformách zatím nepadlo ani slovo. A jsme zvědaví, jestli to tvůrci z Ignition stihnou, když předtím na hře dělali už více než 5 let a nebyli v mezičase schopni ukázat prakticky nic konkrétního ze hry samotné.