zdroj:
tisková zpráva
číslo časopisu objevilo na stáncích příští pátek 17. prosince. Co ve vánočním LEVELu, jež zdobí skvělá obálka s robotickou kráskou ze Scraplandu, najdete? Oboustranný plakátový kalendář na rok 2005 s motivem ze S.T.A.L.K.E.R. a Knights of the Old Republic 2 v obřím formátu A2, velké téma o potenciálních hitech příštího roku a plnou verzi RPG Vampire: The Masquerade - Redemption (předchůdce aktuálního Bloodlines z roku 2000) v češtině. Dále se můžete těšit na Half-Life 2 návod, Empire Earth II preview a samozřejmě nemohou chybět nějaké ty recenze, z nichž se dají jmenovat hry Prince of Persia: Warrior Within, Sid Meier's Pirates nebo Scrapland. Právě z článku od Pavla Dobrovského o tomto "futuristickém GTA" pochází následující úryvek:
-
Příběh je odpovědí na složité scénáře, jaké obsahuje Deus Ex nebo Vampire: Bloodlines. V téměř lineárním vyprávění sledujeme osud kyborga D-Trita v robotím městě Chimera, které je vystavěno na zbytcích lidského osídlení, pravděpodobně Země, poté, co ji lidé už tak zabordelili a zdemolovali, že museli odletět. Rasistický strach z masitých tvorů v lecčems připomíná povídky Stanislava Lema nebo slavnou epizodu seriálu Futurama: co je živé, to je škodlivé a musí se zničit. D-Tritus přibyl do Chimery v rámci svých vesmírných dobrodružství a bylo mu vnuceno nejnižší povolání ze všech - novinařina. Když dojde k vraždě a vymazání osobnostní matrice arcibiskupa, vrchního představitele celé společnosti, vrhá se novopečený reportér do akce a sbíráním stop a vyslýcháním svědků pomalu postupuje k vyřešení celé mnohovrstevné záhady... [...]



nové obrázkykompletní galerie
-
Druhým zásadním plusem Scraplandu je poletování a zlepšování vlastního vznášedla. Hráč obdrží variantu R2-D2 pojmenovanou Spoot-Nick, nápadně se podobající sovětskému Sputniku. Koule umí přenášet hmotu (proto rasa málem vymřela, když se pokoušela přenášet i sama sebe) a postará se, aby byla D-Tritova loď na každé přistávací ploše, kde je zapotřebí. Volnost pohybu po městě je sice ultimátní, až na horní hranici atmosféry, ale nic víc než létat, střílet a sem tam si doletět k mechanikovi pro nový díl do lodi se dělat nedá. Alternativní možnost pohybu představuje metro mezi jednotlivými zástavbami. Po všech čtvrtích jsou rozesety komunikátory pro spojení s důležitými příběhovými postavami. Není tudíž nutné se za nimi pokaždé trmácet - jak prosté, milý Watsone! Peníze nejsou problém. Získávání je jednoduché a nové díly levné... [více v LEVELu]