Prvotním cílem vývoje Pipeline je poskytnout odpovědi na otázky typu „Jaké to je pracovat v herním byznysu? Jaké školy bych měl studovat, abych se uchytil? Jak získám práci u her?“. Pipeline by měl na tyto otázky skrze komunitní portál umět odpovědět.
Druhou věcí, kterou chce Valve s Pipeline zkusit, je jakýsi středoškolský trénink. Valve je díky své populární (i proklínané) ploché struktuře ideální pro vývojáře, kteří mají zkušenosti a ví co a jak, ale je krajně nevhodná pro nováčky, kteří potřebují získat povědomí o tom, jak to chodí. Pipeline by měl být cestou, jak vytrénovat nezkušené teenagery, aby se případně mohli začlenit do vývojářských projektů ve Valve.
O mnoho více toho zatím Valve nesdělilo. Pokud máte o projekt Pipeline zájem, můžete se přihlásit k odběru novinek na oficiálních stránkách a čekat na další informace, které se objeví příští měsíc. Pipeline vypadá rozhodně zajímavě, už jen proto, že se pokusí odhalit potenciálním tvůrcům, jak tvorba her vypadá, snad se všemi kladnými i zápornými stránkami. A pokud skutečně Valve dokáže nastavit proud informací tak, aby docházelo ke skutečnému „tréninku“ a případnému budoucímu začlenění do struktur Valve (nebo jinde), tím lépe.