Mezi jmény ve Space Dust Studios najdete třeba Nathana Thomase, který byl ve Visceral Games Australia. Ten k založení nového studia poznamenal: „Jádro našeho týmu se skládá z pěti zkušených vývojářů, kteří nasbírali dohromady přes padesát let v oblasti vývoje včetně nedávno vydaného Dead Space 3. Náš odhad středního rozsahu pro PC projekty má plán na osmnáct měsíců vývoje a bude vyžadovat významné lidské zdroje. Máme zájem i o další talentované vývojáře, kteří by se do Melbourne vrátili a připojili k našemu projektu“.
Jde o reakci na diskutované pobídky pro nové startupy v herní oblasti v Austrálii. Nicméně zdá se, že podle posledních rozhodnutí nebudou pobídky tak výrazné. Což nic nemění na faktu, že po krizových měsících pro australské hry možná přichází obnova. Space Dust Studios zatím nezveřejnili nic konkrétního o svém prvním projektu, ale ve své zprávě uvedli, že celkový produkční rozpočet přesáhne milion australských dolarů. Nechme se tedy překvapit s čím přijdou.