Microsoft s Xbox One měl v této oblasti zpoždění a tak teprve začátkem března mohl Larry Hryb vysvětlovat, jak streamování na Twitchi skrz Xbox One bude vypadat. Ke spuštění došlo v souvislosti s vydáním Titanfallu a jak se podle prvních dat ukázalo, hráči mají o streamování vlastních videí prakticky stejný zájem, jak na konzoli od Microsoftu, tak od Sony.
Vlastně, možná ještě o kousek víc se o tuto možnost zajímají vlastníci Xbox One. K 11. březnu totiž v jednu chvíli třicet procent všech vysílajících na Twitchi přišlo skrz aplikaci Xbox One. Během prvního týdne se čísla ustálila na 108 tisících unikátních vysílajících a v daném týdnu šlo o podíl 22 procent z celkového objemu uživatelů Twitche. Víceméně tedy platí, že velmi podobná část uživatelů konzolí má zájem o streamování.
Bylo by samozřejmě zajímavé vědět konkrétní data pro ono období i pro PlayStation 4, aby se dalo porovnat, jak je rozdělené vysílání mezi obě platformy, respektive všechny platformy. Pokud ale chcete další zajímavá čísla, Microsoft uvádí, že z Titanfallu bylo přeneseno přes 10 milionů minut a celkem bylo přeneseno z Xbox One 23 milionů minut.
Je jasné, že samotný Titanfall byl obrovským pošťouchnutím, protože si prostě svým audiovizuálním zpracováním o streamování říká. Nicméně z PS4 víme, že lidé jsou ochotní streamovat cokoliv, včetně malých hříček. I bez přesnějších čísel tak můžeme s klidem konstatovat, že z hlediska rozšíření konzolí jako více multimediálních přístrojů Microsoft i Sony splnili sobě stanovený cíl. Streamování na nich se pro část uživatelů stalo oblíbenou a využívanou funkcí. Bude zajímavé sledovat, jak se tnhle fenomén bude rozvíjet.