Zdvojnásobení počtu streamů se dá přičítat opravdu snadnému přístupu ke streamování na PS4, touze hráčů podělit se o své zážitky (pokud se tedy nechtějí chlubit něčím jiným, kvůli čemuž už Twitch Playroom ze streamů stáhl) a v neposlední řadě oblibě Let's Playů.
Vývoj situace si pochvaluje i Matthew DiPietro, viceprezident pro marketing Twitche: „Od chvíle, kdy jsme začali pracovat s velkými společnostmi s konzolovými platformami, byli jsme si jistí, že integrace živých přenosů na Twitchi bude velkým přelomem. Naší vizí je doba, kdy přenos vašeho hraní bude neodmyslitelnou součástí herního zážitku. Zatím k tomuto cíli úspěšně kráčíme“.
Osobně sice nejsem stále z těch, kteří by cítili potřebu ostatní oblažovat svým hraním, ale určité kouzlo alespoň ve sledování přenosů jde celkem snadno najít. Nejen, že se chcete podívat na to, jak se třeba hraje libovolná hra, ale především chcete vidět, jak ji hrají jiní. Uvidíme, jak dále poroste obliba Twitche a také vliv next-gen konzolí na streamování her.