SW: The Old Republic mohl být MMO Hrou o trůny
zdroj: tisková zpráva

SW: The Old Republic mohl být MMO Hrou o trůny

22. 12. 2011 17:05 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Velmi zajímavé informace z pozadí vzniku, momentálně nejdiskutovanějšího, MMORPG Star Wars: The Old Republic přinesl jeden z jejích otců, James Ohlen.

Na počátku totiž vůbec nebylo jasné, zda jejich MMORPG projekt bude ze světa Star Wars. „Měli jsme několik záložních plánů. Tehdy jsme byli v designérském týmu tři. Zvažovali jsme MMO podle Pána prstenů, Silmarillionu, Temné věže a Hry o trůny“. Ke každému návrhu prý byla vypracována rozsáhlá dokumentace, která by jej specifikovala.


„Každý setting měl jiné přednosti. Jedničkou pro nás ale vždy byl především příběh. Když jsme se rozhodovali jakou hru uděláme, vždy jsme cílili na MMO, které by bylo založené především na silném příběhu“. Není divu, BioWare měl prostě najetou jednu linii a nebyl důvod, proč úspěšný vzorec odkládat – tím spíše, že by v rámci MMO mohlo jít o solidní inovaci, tedy dle Ohlenových slov. Co tedy nakonec rozhodlo pro universum Star Wars?

„Měli jsme silnou a hlavně už vybudovanou fanouškovskou základnu díky Knights of the Old Republic. Vlastně, když jsme se v té době ptali fanoušků, jakou hru máme udělat, skoro vždy jsme slyšeli, že chtějí KOTOR ale v MMORPG prostředí“. Ani tak ale nebylo úplně rozhodnuto, a i když byli kontaktováni zástupci LucasArts, stále se zkoumal potenciál díla G.R.R. Martina a Stephena Kinga. Nakonec došlo k dohodě s LucasArts a hra se vydala svou nynější cestou, která byla dobře prošlapána. Nicméně, Hra o trůny v podání BioWare? A jako MMORPG, s možným dynamickým vývojem politiky? To zní až příliš lákavě na to, aby se člověk alespoň trochu nezasnil...
Smarty.cz

Nejnovější články