Cílem tříletého projektu o několika fázích je zjistit, co ovlivňuje změny hraní v průběhu času. Jaké za tím stojí motivace, životní okolnosti nebo osobní charakteristiky. V první fázi výzkumu byly loni na podzim provedeny rozsáhlé rozhovory s padesátkou hráčů MMO her, a na základě analýzy jejich odpovědí (a s pomocí vědecké literatury) byl zhotoven první dotazník, jehož vyplněním (za tímto odkazem) pomůžete k dosažení potřebné relevance celého průzkumu. V rámci výzkumu chtějí mladí vědci vyzpovídat totožné hráče a hráčky celkem třikrát s odstupem šesti měsíců. Logicky, když chtějí zkoumat změny přístupu hráčů k MMO hrám v čase.
Pokud jde o motivaci vědců pouštět se do výzkumu primárně v oblasti MMO her, stojí v popředí snaha komplexně prozkoumat a popsat pozitivní i negativní stránky tohoto fenoménu. Mimo jiné vědci doufají, že se jim podaří zmírnit paniku, která zachvacuje rodiče, jejichž děti tráví čas u počítače. K tomu jim lze jedině popřát hodně štěstí.
Nyní už máte všechny potřebné indicie k tomu, abyste v plnění dotazníku přinejmenším zvážili. Ještě jednou připomínám, že ho najdete za tímto odkazem. Kdybyste marně hledali odpovědí na otázky, které se vám okolo průzkumu honí hlavou, obracejte se na Katku Škařupovou (skarupov(zavináč)fss.muni.cz), potažmo se poohlédněte po Facebookové stránce projektu.