
Podle Blowa je Sony se svým PSN napřed hlavně díky tomu, že se nebojí riskovat a dává prostor netradičnějším projektům. „Když se podíváte na celé spektrum nezávislých her, Sony podle mě udělala více, protože jejich způsob výběru je otevřenější – vyhledávají hry, které jsou umělecké a experimentální. Podívejte se třeba na Linger In Shadows. To by Microsoft nikdy nevydal, není to vlastně hra.“
„Některé věci, které se na XBLA objevují jsou docela špatné, jiné jsou zase dobré“, pokračuje Blow v analýze indie scény na obou platformách. „Super Meat Boy je dozajista skvělá hra a přál bych si, aby ji podporovali silněji. Vím ale, že Live Arcade je součástí byrokratické mašinerie, ta je součástí větší byrokratické mašinerie a tak dál...co pak mohou dělat?“
Pokud tedy shrneme Blowovy poznatky, Microsoft je příliš konzervativní, což mu neotevírá cestu k inovativnějším hrám a autorům, což je nyní doménou PSN. Nicméně nezávislé hry dle něj zažily svůj rozkvět loňský rok a je čím dál tím těžší dostat ke své hře potřebnou pozornost, bez ohledu na platformu. Uvidíme tedy, jak se mu povede s jeho dalším chystaným kouskem, The Witness, který vyjde na obou platformách.