Pár zajímavých rozhovorů
zdroj: tisková zpráva

Pár zajímavých rozhovorů

30. 1. 2001 23:54 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Nejen vymýšlením té nejlepší možné hry je člověk aktivně působící v herním průmyslu...

Nejen vymýšlením té nejlepší možné hry je člověk aktivně působící v herním průmyslu živ, občas se také musí vydat napospas všem těm nespokojeným herním publicistům, kteří z něj chtějí vytáhnout o připravovaném projektu i to, co on sám neví. A jelikož se dnes několik takových zajímavých rozhovorů na internetu urodilo, tady jsou:

- Myth III: The Wolf Age (GA-Strategy) - předchozí dva díly této výborné realtime strategie svým zpracováním tak trochu předběhly dobu a ačkoliv by se mohlo zdát, že toho na vylepšování tolik není, opak je pravdou. Herní engine se momentálně předělává do OpenGL a jednotky, stromy atd. už nebudou ze spritů, nýbrž z polygonových 3D modelů. Hra je svým příběhem umístěna o 1000 let před Myth II: The Fallen Lords, což není na pokračování hry moc obvyklé, ale je to asi tím, že práva na hru po zakoupení Bungie Microsoftem získali Gathering of Developers a pracuje na ni tak úplně nový tým. První in-game screenshoty z Mythu trojky uvidíme v květnu před E3 a plná verze by mohla být hotova někdy koncem roku.
- The Sims: House Party (GameSpot) - přestože by se od názvu druhého datadisku k jedné z nejpopulárnějších her minulého roku dalo očekávat něco trochu jiného, zaměří se hlavně na interakci mezi jednotlivými postavami a jejich sociální život. Nových postav bude minimálně pět a pokud se vše stihne, dostane se The Sims: House Party na trh v půlce května.
- Project Eden (Stomped) - autoři hry z Core Design se inspirovali ve starších týmových 3D akcích jako Hired Guns nebo Shadowlands. Dále se v interview dozvíte, jak odlišné je připravovat sci-fi hru jako Project Eden od série Tomb Raider, na jejíž nové generaci (pro PC a PS2) nyní Core Design taktéž pracují.

jd

Nejnovější články