Kromě výše jmenovaných titulů mají totiž Obsidian Entertainment na svědomí také Star Wars: Knights of the Old Republic II. Jedno z nejpovedenějších RPGček své doby (2004) a milovaný titul spousty hráčů. Obsidian teď má krátce před vydáním South Park: The Stick of Truth a ve vývoji je Project Eternity, ale studio by si moc rádo zopakovalo práci s jednou z největších značek vůbec. Se Star Wars. Opět by to bylo RPG a opět by to byla velká hra, žádná mobilní nebo sociální hříčka, které teď chce dělat Disney.
I přes interní nepřízeň Disney by nemuselo být všechno ztraceno, protože by mohli Star Wars Obsidianům jednoduše licencovat. Otázkou ale je, jestli by se jim chtělo vrazit několik milionů do typu projektu, od kterého se oni sami ve vlastních studiích distancují. Disneyho by od toho podle vývojářů nemusel odradit ani odstrašující příklad velmi nákladného Star Wars: The Old Republic. Aktuálně se má situace tak, že Obsidian ještě nejedali přímo s Disneym, ale bavili se už s LucasArts a ti byli z jejich návrhu podle všeho nadšení.
“Opravdu v to doufáme, i když se teď děje to velké sloučení Disneyho a Lucase. To na věci mění hodně, ale my na to budeme tlačit. Řekl bych, že je to jeden z našich tří nejlepších návrhů, se kterými jsme kdy přišli. Pracovali jsme na tom opravdu tvrdě a výsledkem je osm až deset stran, které ten náš příběh a postavy opravdu dokážou prodat. Prodali jsme to LucasArts, kteří nám pak zavolali ještě ten den. Řekli nám, že se jim to zdá vážně super a že s námi o tom chtějí promluvit hned na druhý den,” řekl v rozhovoru pro Rock, Paper, Shotgun šéf Obsidianů, Feargus Urquhart.
Příběhově by se hra odehrávala mezi epizodami III a IV. Tohle období přijde vývojářům jako jedno z nejzajímavějších, protože pojednává o pádu Republiky a likvidaci téměř všech, kteří vládnou Silou, včetně rytířů Jedi. O příběh nové hry se postaral sám Chris Avellone. Celé to zní jako pohádka. Teď se jen musíme modlit, že se bude návrh na nové RPGčko líbit nejen hlavounům v LucasArts, ale hlavně těm, kteří sedí v Disney na penězích. Protože bez nich takový projekt asi nikdy nevznikne.