A asi nejen jedno.
2) Proč herní engine neumožňuje obsáhnout nějaké vodní plochy (jezera, řeky atd.)?
Řeky a jezera ve FP nejsou a prostě nemáme čas je tam udělat. A také si přece musíme nechat něco na příště ;-)
3) Jak bude vypadat multiplayer? Můžeme očekávat něco podobného jako třeba v Terminator: Future Shock, kde proti sobě současně bojovali hráči ve vozidlech a letadlech?
Libovolné kombinace v multiplayeru jsou povoleny a vítany, těch možností je opravdu hodně.
4) Až FlashPoint dokončíte, čemu se budete věnovat dál - rozšíření hry (např. mise za Sověty), vylepšení možností multiplayeru nebo jinému projektu, na kterém začalo BI Studio nedávno pracovat?
Je předčasné mluvit o tom, co bude po Flashpointu, hlavní je ho dodělat. Ale Flashpoint asi bude mít určitým způsobem nějaké pokračování a je pravda i to, že již nyní pracujeme na jiném projektu (Mrazík + Flashpoint = ???? ). Ale ten je zatím utajený.
31. 1. 2001 20:05 | Téma | autor: Redakce Games.cz |
Šéf Bohemia Interactive Studia Marek Španěl byl hostem dnešního on-line chatu BW a tak jsme toho využili a zeptali se ho na pár otázek ohledně hry Operation FlashPoint, kterou v současné době finišuje pro vydání v květnu:
1) Plánujete vydat hratelné demo Flashpointu ještě před plnou verzí hry?
Určitě to demo bude ještě před vydáním.