V redakci máme zřejmě štěstí. Nikoho z nás nepostihl žádný ze závažných bugů, kterých ale zjevně není málo. Studio totiž každý den od vydání Mount & Blade II: Bannerlord vydalo jeden opravný patch, přičemž obsahem těchto balíčků je v drtivé většině eliminace chyb způsobujících pády hry.
Jsou jich desítky a vyskytovaly se (možná ještě stále vyskytují) snad v úplně každém koutu hry od kampaně přes multiplayer a editor přes konkrétnější místa, jako je mapa světa nebo partička deskovky.
Z dalších závažnějších problémů se patchují například uložené pozice, které se mohly rozbít s příchodem nového patche, ale i jinými způsoby jako například po příliš velkém počtu uložení. Zároveň byly zprovozněné cloud savy. Dále došlo k předělání 200 předmětů a upravení jejich cen a už jdou vyrábět sekery u kováře.
zdroj: Vlastní
A pak je tu jedna zásadní úprava umělé inteligence v kampani. Dosud se snadno mohlo stát, že jedna z říší ovládla celou Calradii dřív, než tomu hráč mohl jakkoliv zabránit. Na vině byly dva faktory. Zaprvé, lordi neuměli nakládat s financemi, nedokázali rozšířit svou armádu a byli pod neustálým tlakem banditů, čímž byli snadnou kořistí pro říše, které tímto problémem netrpěly. Zároveň se takoví lordi nechali snadno přemluvit ke spolupráci s nepřáteli.
Patche naučily lordy lépe hospodařit a také víc dát na vztahy. Přátelství je teď snáz ovlivnitelné nepřátelskými akty a lordi tedy hned tak nekývnou na nabídku soupeřícího tyrana, který jim předtím dobyl nějaké město.
Oprav je ale mnohem, vážně mnohem víc a každý den naštěstí přibývají. Pro jejich sledování doporučuju navštěvovat oficiální stránku hry Mount & Blade II: Bannerlord. Před aktivitou studia smekáme, musel to být náročný týden, který rozhodně neskončil pátkem.