Vývojáři prý nechtějí nic uspěchat a dali za příklad své ostatní série a jejich pokračování. Ostatně se stačí podívat na Max Payne 3. Druhý díl vyšel v roce 2003. Nebo série Red Dead. Poslední Redemption vyšlo 2010, předchůdce Revolver v roce 2004. I mezi očíslovanými pokračováními GTA jsou také nemalé mezery. “Nechceme nic uspěchat, což ale neznamená, že se k pokračováním nakonec nedostaneme,” řekl zástupce Rockstaru. Všechno je to prý jen o správném načasování a volném týmu.
A tým, který zrovna nebude mít do čeho píchnout, bude potřeba. Jak jistě víte, Rockstar s vývojem L.A. Noire jen pomáhal. U kormidla stáli především australští tvůrci ze studia Team Bondi, které se krátce po vydání hry rozpadlo. Jeho bývalý šéf a zakladatel, Brendan McNamara, chce teď udělat hru Whore of the Orient zatímco spousta vývojářů šla pracovat do jiných australských studií, ať už herních, či filmových.
Osud L.A. Noire 2 je tak v rukou Rockstaru a realizace je zřejmě pouze otázkou času. Pokračování adventurní detektivky v otevřeném městě by se do portfolia Rockstaru hodilo a s hrami v otevřeném městě nemá asi nikdo víc zkušeností, než tvůrci Grand Theft Auto. A nám by se to líbilo, ostatně jedničce jsme udělili ocenění Nejlepší adventura roku 2011. S blížící se další generací konzolí je ale myslím docela jasné, že pokud L.A. Noire 2 vznikne, na současnou generaci konzolí už pravděpodobně nebude.