Podle aktuálních informací se dočká svého vypuštění do obchodů až na podzim, společně s DVD verzí stejnojmenného filmu, který v těchto dnech běží i v našich kinosálech. Není to sice nic extra, ale pokud od filmového snímku nic velkého neočekáváte, patrně vás nezklame. Bylo by určitě hezké, kdybychom podobné resumé nakonec mohli vznést i nad samotnou hrou, která přitom půjde tak trochu ve šlépějích filmu, nicméně tvůrci sem namíchali řadu nových ingrediencí z 60-ti leté historie proslulé komiksové postavičky. Takže hra má býti z nějakých 50% kopií filmu a zbytek bude originál, dá-li se to tak říci. S avizovanou historií souvisí mimo jiné nasazení známých nepřátel ze Supermanova univerza, snad také díky nim by se doba pro dohrání měla zastavit na nějakých 15-ti hodinách, nicméně zdejší otevřený svět by mohl tuhle hodnotu ještě dále výrazně navýšit. Město Metropolis, ve kterém se příběh bude odehrávat, má mít okolo 80 čtverečních mil a obsahovat cca 8.000 budov - jenom pro srovnání, San Francisco má "jen" 47 čtverečních mil (počítána však jenom pevnina).



Propracovanými městskými exteriéry pak budete jako Superman prolétávat a eventuálně reagovat na vizuální podněty jako je kouř - naznačující, že se dole v ulicích cosi děje. Přičemž tvůrci se snažili k proslulému superhrdinovi přistoupit trochu jinak, než bývá obvyklé. Jeho hodnotu života totiž supluje ukazatel stavu Metropolis a pokud město někdo napadl a ničí a devastuje, je třeba mu v tom promptně zabránit. Tady samozřejmě za přispění nejrůznějších dispozic, o nichž se lze dozvědět také z dřívějších zpráv a zdaleka nejde jenom o mimořádnou sílu hlavního hrdiny, kde se posléze nadějete i zajímavých komb pro bojování tváří v tvář. Jednotlivé herní levely však budou orientované vždy na trochu jiné využití schopností muže z oceli, takže budete muset velice obezřetně volit vhodnou strategii, aby byl konečný výsledek pozitivní. Tvůrci dále mluví o precizně navrženém ovládání a hlavně o skutečnosti, proč že se herní Superman opozdí v příchodu na trh. Vyladění projektu v souvislosti se shora anoncovaným otevřeným světem a také v souvislosti s náročným next-gen vývojem (X360; byť Superman vyjde též na současné platformy - PS2, Xbox, a samozřejmě PC) je zkrátka komplikovaná věc a vývojářům se nepodařilo požadovaný výsledek stihnout tak, jak se původně předpokládalo. Čas navíc snad bude využit ke zkvalitnění díla, ve kterém se objeví i další hratelné ikony jako je Supermanův nepřítel Bizarro.