Jaké plány má česká pobočka Electronic Arts?
zdroj: tisková zpráva

Jaké plány má česká pobočka Electronic Arts?

12. 3. 2004 12:12 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Šéfredaktor GameStaru Jiří Sládek napsal pro Hospodářské noviny zajímavý článek o Electronic Arts Czech, který byl tento týden přetištěn na zpravodajském serveru Marketing & Media.

Vedle základních informací o největším světovém vydavateli EA a jeho vstupu na domácí trh se tam mimojiné dočtete, jak funguje a kolik zaměstnanců má nyní česká pobočka, kolik je stála televizní reklama na Medal of Honor: Rising Sun ("řádově milióny korun") nebo že pro budoucí marketingové aktivity chtějí spolupracovat se známými sportovci či filmovými distributory.

    Podle PR a marketinkové koordinátorky EA Andrey Šmídové se typ reklamy bude vždy přizpůsobovat danému titulu. Počítá i s využitím tisku, rádia, outdooru a internetu. [...] Cílem Electronic Arts Czech je navýšení prodejů o sto procent proti tržbám realizovaným pod křídly distribuční společnosti Cenega Czech. "Námi předpokládaný potenciál trhu, co se našich titulů týče, a tedy i náš prodejní cíl pro tento rok, je 150 až 180 miliónů Kč," podotkl Jerman... [více]
Okolo stejného tématu se točil i náš prosincový rozhovor s Otto Jermanem, šéfem české pobočky firmy, kde se o ní dozvíte spoustu dalších podrobností.
zdroj: vlastní zpráva

jd

Nejnovější články