Interview se točilo okolo dvou dlouho odkládaných a netrpělivě očekávaných her - Max Payne a Duke Nukem Forever. Autoři rozhovoru kladli opravdu otázky na tělo - hned první otázka zní, proč 3DRealms neuvolňují nové informace nebo obrázky z těchto her podobně jako se děje u hry Halo. Na to Scott Miller odpověděl, že Duke Nukem je známý dost, tudíž nepotřebuje žádnou reklamu a že více informací uvolní až několik měsíců před dokončením hry. Já si spíš myslím, že důvod je jiný a o němž padla v rozhovoru také zmínka. Čím dál víc hráčů totiž začíná srovnávat Maxe Payna a DNF s Daikatanou, o které John Romero vyhlašoval do světa, že to bude nejlepší hra všech dob, pak se několik let odkládala a výsledek byl nakonec propadák. Obě hry od 3DRealms jsou také dlouho odkládány a tak se alespoň autoři mírní v hypování, aby pak případné zklamání nebylo tak velké. Na druhé straně Scott Miller v rozhovoru mimoděk uvedl, že obě hry vypadají fantasticky. Dále se můžete dozvědět, že Max Payne nebude mít žádný multiplayer, bude pouze v third-person pohledu a nebude mít žádné videosekvence. Nevím, nevím, ale pokud obě hry nevyjdou do konce tohoto roku, asi dopadnou jako Daikatana.
26. 2. 2001 9:22 | Téma | autor: Redakce Games.cz |
Německý web Max Payne Zone uveřejnil zajímavý rozhovor se Scottem Millerem, známým to představitelem firmy 3DRealms.