UbiSoft se totiž rozhodl hru odebrat vývojářům z DarkWorks (Cold Fear) a dokončit ji ve vlastním interním šanghajském studiu (podepsaném pod některými díly a částmi Splinter Cell). Podobný osud z nedávné doby stihl např. stále oficiálně neohlášený Battlefront 3, v případě krachujího studia Free Radical šlo ale o logický krok ze strany LucasArts.
Co se DarkWorks týče, pokud mají vůči UbiSoftu nějaké výčitky, chovají se nanejvýš profesionálně a loajálně, své jistě velké rozčarování nedávají najevo. Šéf vývojářů si spolupráci s vydavatelem pochvaluje a na převelení hry k šanghajskému studiu UbiSoftu neshledává nic špatného, ostatně s nimi prý po celou tu dobu úzce spolupracovali. UbiSoft celý krok vysvětluje tím, že ani přes odsunutí hry na další fiskál by prý DarkWorks vývoj nemuseli stihnout, protože mají plné ruce práce. Reálným důvodem takových přesunů obvykle bývá nespokojenost investora (vydavatele) s kvalitou hry nebo nestíháním interních vývojových plánů.
Ať už je to jakkoli, obě strany se zdají být spokojené. Co na to řeknou hráči, se ovšem uvidí až později - více v našich článcích:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Žízeň po vodě v I Am Alive [17.2.2009 13:13 - levis]
Netečná vláda v I Am Alive [13.1.2009 14:14 - levis]
I Am Alive sami nepřežijete [7.1.2009 16:16 - levis]
zdroj: GamesIndustry