zdroj:
tisková zpráva
King Konga však Cenega nesmí pustit z klece ve své kanceláři, kam si s ním kolegové z IDG přišli na chvilku pohrát, což vyústilo v popis letmých dotyků veleopa. Jinak zůstává koncepce GameStaru nezměněna, tzn. za 150 Kč žádná plná hra ani přehnaná honba za exkluzivitou o něčem, co přijde na trh za dva měsíce, ale o to více jsou zdejší recenze poctivé, byť jste verdikt nad většinou her asi už četli dříve jinde - F.E.A.R., Cold War, Age of Empires III (úryvek), Fahrenheit, Vietcong 2, Rome: Barbarian Invasion, Brothers in Arms: Earned in Blood, Dragonshard, Bet on Soldier a takto bychom mohli pokračovat ještě hodně dlouho výčtem prakticky všech říjnových hitů. Třešničkou na dortu je zhodnocení Trainz 2006, Day of Defeat: Source a X-Men Legends II.
-
Jaké novinky na vás ve strategické části UFO: Aftershock čekají? Tou první je přítomnost báze, kterou od základů vytváříte sami. Hra se tím vlastně vrátila k původní myšlence hry UFO: Enemy Unknown. Dále se v této části dočkáte výrazně větší volnosti pohybu po mapě, svobodnějšího rozhodování o způsobu vedení bitev a o strategii při obsazování nových lokací. Hra rovněž udělala značný pokrok co do komplexnosti. Dobré plánování vám hraní sice výrazně usnadní, ale k vítězství nestačí. Pro dosažení úspěchu musíte vhodně skloubit i další faktory, jako účelnou spolupráci svých jednotek mezi sebou a zajištění těžby strategických surovin.
I tentokrát sehraje velmi důležitou roli výzkum. Ten se ubírá mnohem užitečnějším směrem než posledně (především vám umožní ono efektivnější plánování) a nejednou vás postaví před důležité rozhodnutí, kterou vývojovou cestou se vydat. V některých případech totiž platí, že pokud se vydáte jedním směrem, automaticky se vám uzavře nějaká alternativní větev výzkumu. Jisté rozdílové nuance naleznete například také mezi zkoumáním příslušníků (původně) mimozemské civilizace. Vlastně půjde hlavně o to, zda bádáte v útrobách živého, či už mrtvého mimozemšťana. V prvém případě se může výzkum výrazně urychlit, dochází k překvapivým objevům atd... [více v recenzi UFO: Aftershock v GameStaru 78]