GamePage stream s Michalem Rybkou a Voodoo Nights
zdroj: Archiv

GamePage stream s Michalem Rybkou a Voodoo Nights

11. 11. 2005 22:22 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Psát upoutávky na herní pořad GamePage jsme poslední dobou nějak odvykli, ale dnes to napravíme a o nepatrné zlomky procent tak navýšíme České televizi sledovanost.

Nejbližší díl, kterým provede Irenej "Nobody" Štalmach, bude odvysílán v sobotu od 12:30 na ČT2 a reprízu si odbude ve středu ve 14:35 na stejném kanálu. Diváky seznámí s údajně dobrými závody jednostopých strojů se spoustou vymožeností (ale bez modelu poškození) MotoGP 3, zlepšenou fyzikou puku / grafikou, upravenými pravidly, ale pár nepochopitelnými chybami z NHL 06, stejně jako s novými pohyby hráčů v příbuzné sérii FIFA 06, která je prý hozenou rukavicí pro konkurenci. V rozhovoru bude Adam Konrád hovořit o své fanouškovské stránce o titulech od id Software, zatímco ve studiu jako host Lukáše Codra opět zasedne Karel Papík.
Nenásilnou formou jsme se dostali k důvodu, proč tento článek především píšeme, a tím je minulý díl GamePage z 5.11. Pokud si odmyslíte trapné hrané scénky ve studiu, které tam vždy doplní režisér, aby se zalíbil dětskému publiku, po obsahové stránce patřil mezi ty nejlepší vůbec (a byl to mimochodem poslední od Kate, která spolu s Ondrou Broukalem přeběhla do pořadu TopGames na TopTV). Pokud jste ho propásli, nezoufejte, jelikož ho lze jako všechny ostatní dřívější shlédnout ve streamované podobě zde. Pětadvacetiminutová podívaná začíná videorecenzí hříšné simulace 7 Sins (samozřejmě bez lechtivých scén) a pokračuje letmým rozborem nového cirkusového tycoonu Circus Grande (na enginu Mafie).

zdroj: Archiv

Nejzajímavější pasáž minulého GamePage nastává ve 14. minutě streamu, kdy Kate zpovídá Michala Rybku, ale nikoli jako recenzenta, nýbrž coby vývojáře v pražském studiu společnosti Illusion Softworks. Z jeho odpovědí zjistíte, z čeho se skládá práce herního designéra a producenta, o omezeném rozpočtu a výhodách sezení na těchto dvou židlích, jak nečekaně náročná je tvorba her, jak ho přešla legrace při vymýšlení tutoriálu Circus Grande kvůli stovkám možností jeho vykolejení nebo proč je nyní mnohem shovívavějším recenzentem. Za neuvěřitelnou věc považuje Wolf to, co všechno mohou na hrách ovlivnit (zkazit) vydavatelé a dokládá to historkou o nízko postaveném manažerovi (z Take 2), který jim nařídil předělat řadu vlastností hry, oni to museli chtě nechtě vykonat (jinak by jim neuznal milestone a nevyplatil peníze), ale poté z vydavatelské firmy přišel jeho nadřízený, který žasl nad takovou hloupostí a chtěl to samé vrátit zpět. V dalším interview zase vypráví Robert Žárský alias hubert z IS (autor Wings of War) o tajnůstkaření kolem Chameleona a co se mu na této hře nejvíce líbí.

Závěr minulého pořadu GamePage (od 21. minuty) je neméně atraktivní, jelikož tam Karel Papík ("milionář-čekatel" :) z Mindware předvádí (jinde dosud veřejně neukazovanou) hratelnou verzi chystané third-person akce Voodoo Nights na "namakaném" enginu s efekty v reálném čase (krapet se jim to ale trhá na GeForce 6600). Pokud překousnete jeho čecho-anglickou mluvu, trefně vám popíše princip hry stavějící na rychlé kooperaci a vzájemném krytí dvou (svobodně přepínatelných) hrdinů na způsob filmů Mizerové či Smrtonosná zbraň. Nezodpovězena nezůstane ani otázka, jakou roli sehraje používání magie voodoo v boji proti obchodníkům s narkotiky, kdy např. kouzlem levitace vytáhnete nepřítele zpoza překážky nebo na něj shodíte auto s barelem.
zdroj: vlastní

jd

Nejnovější články