Společnost Fireglow totiž odhalila nejen vývoj nového enginu, tzv. Sudden Strike Next7, ale také rovnou první hru, která na něm bude postavena - Sudden Strike III (pracovní název). Fireglow pochopitelně uvažuje i o dalších projektech, které budou novou technologii využívat, ty jsou však v tuto chvíli otázkou budoucnosti.
Tisková zpráva bohužel o samotné hře více neprozrazuje. Podrobnosti jsme se dozvěděli pouze o enginu. Především bude prý nový engine obsahovat to, co chybělo v předešlých hrách série Sudden Strike, tedy schopnost nasimulovat kooperaci mezi všemi spřátelenými typy vojsk, plnou podporu 3D, dynamicky proměnitelnou krajinu, dokonalejší AI, multiplayer pro více hráčů, šifrovanou ochranu proti cheatování, nástroje pro vytváření jednotek, efektů i prostředí, atd. Sudden Strike Next7 engine prý zvládne renderovat rozlehlé oblasti s lesy či mořskými plochami, kde se vyskytuje množství jednotek. To vše s realistickými a dynamickými stíny a speciálními efekty, i když první obrázky nevypadají na rok 2004 moc úchvatně.



více obrázků na GamersHell
Vzhledem k tomu, že je engine uzpůsoben hlavně pro real-time strategické hry, základní postavení kamery bude z tzv. "ptačího pohledu". Hráč však bude moci s kamerou manipulovat vcelku volně, takže si v případě nutnosti pohled natočí nebo přiblíží tak, jak bude potřebovat. Engine bude zahrnovat také vylepšený interface se strategickými mapami i vším, co vyžaduje management. Tvůrci plánují provést některé změny i ve vlastnostech mikromanagementu, aby se začátečníci do hry snáze dostali a hardcoroví hráči mohli se vším manipulovat mnohem rychleji.