Středeční New York Times přinesly rozhovor s Peterem Moorem, bývalým šéfem herní divize Microsoftu, ze které v červenci přešel do pozice presidenta konkurenčních EA Sports. Moore nechce jenom “prodat další Maddeny a Fify”, ale udělat z EA Sports značku konkurenceschopnou gigantům ESPN či Nike. Kromě karaoke webu The Sims on Stage, o němž jsme psali včera, toho chce dosáhnout mj. nově představeným kvízem EA Sports Gameshow. Ten brzy vyjde zdarma s reklamami během hraní, prozatím pouze na PC s případnými X360/PS3 verzemi v budoucnosti.



GameShow po vzoru televizních kvízových pořadů otestuje vaše sportovní znalosti, přičemž vašimi soupeři budou živí hráči v multiplayeru. Otázky obdržíte ve formě textové i audiovizuální a všechny vaše statistiky budou pečlivě zaznamenávány do online žebříčků. EA Sports GameShow vyjde letos na podzim ve stažitelné formě a podobně jako u The Sims on Stage, de facto kopírujících úspěšný model YouTube, nepřijde s ničím originálním: o tom, zdali má EA dostatečně oddanou fanouškovskou bázi, schopnou podobné projekty živit zájmem, budete tedy muset rozhodnout vy hráči.
Nezbývá také než doufat, že se změna na postu presidenta EA Sports podepíše i na jejich sportovních hrách. Moore se na své tiskové konferenci třeba zapřísáhl, že počínaje letošním NBA Live ’08 poběží všechny jejich hry na PS3 v 60 snímcích za sekundu (narážel tím tak na nedávný Madden ’08, který ve 30 fps běžel prý proto, že vývojáři neměli dost času si na PS3 zvyknout).