Druhé číslo Next Levelu
zdroj: tisková zpráva

Druhé číslo Next Levelu

21. 11. 2007 12:12 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Vyrobit pořádnou dávku recenzí v jakémkoli listopadu je jen otázka vůle a logistického zvládnutí celé operace. Jak se to povedlo novému časopisu?

Obrázek zdroj: tisková zpráva Koncem minulého týdne přišlo na trh 2. číslo nového herního časopisu Next Level, jehož multiplatformní koncept přiblížil náš rozhovor. Už předem bylo jasné, že listopadové vydání bude výrazně vychýleno směrem k žánru recenzí. Množství aktuálně vycházejících her na všech formátech je tak objemné, že nezbývalo než „potlačit“ některé další rubriky, což ale asi nikomu nebude vadit. Šéfredaktor Farid Starman má pravdu, když říká, že vyrobit pořádnou dávku recenzí v jakémkoli listopadu je pro časopis jen otázka vůle a logistického zvládnutí celé operace. Proto ho těší, že se jim podařilo do uzávěrky začátkem měsíce sehnat Assassin’s Creed, Uncharted: Drake’s Fortune, Need For Speed: ProStreet, Kane & Lynch či Call of Duty 4.

Kromě těchto atrakcí se pochopitelně věnují i dalším velkým hrám posledního období. Na třech stranách hodnotí Ratchet & Clank Future a The Orange Box a po dvou věnovali Pro Evu 2008, Zeldě na DS, Guitar Hero 3, Castlevanii na PSP, Simpsonům a dalším. Co si naopak musí ušetřit do příštích čísel, je Mass Effect (prodejní datum Next Levelu kolidovalo s embargem na zveřejnění recenze) a Army Of Two (zahráno, napsáno ale odloženo na příští rok). Uryvek z povídání o ušákovi s robotem:

    Kanonádu Tools spojuje tmel totálně pestré směsi hratelnosti, která servíruje jeden parádní zážitek za druhým. Vezměte si třeba Clankovy drobné sólové mise, kde prostřednictvím velice přehledného týmově taktického interfacu ovládáte skupinku podezřele submisivních drobných emzáků připravených čistit vám cestu, zpomalovat čas a pokládat v boji život. Při cestách k planetám občas narazíte na pěkný vesmírný souboj. Budete prolétávat kolem žhavých hvězd a gigantických lodí, mezi asteroidy a ničit “včelky” skoro jako za časů Gyrusse či Galagy. O dlouhatánských skluzech po visutých kolejích byla už řeč. Některé pasáže, plné nástrah, přeskakování a přesného timingu, se zapíší do dějin epického grindování (ne že by tam byla velká tlačenice). Většina úrovní obsahuje klasické plošinovkové sekce. Autoři většinou sázejí na jistotu – pohybující se můstky, nestabilní balkónky, rytmické pasti, magnetické pásy odkoukané asi ze hry Prey a podobně. Design však obsahuje i svěží prvky, jako například výrobu vlastních odarzových zelených bloků pomocí speciálního “želemetu”.

    Jednou z nejlepších forem odpočinku od střílení v Tools je série hackovacích miniher. Zamčené dveře či sklápěcí mosty lze uvést do provozu tím, že se nabouráte do počítače – signál pomalu putuje od počátečního bodu ke konci, přičemž přerušená místa je třeba včas a logicky spojovat kovovou kuličkou, se kterou pohybujete nakláněním Sixaxisu. V principu to hodně připomíná hackovací puzzly z BioShocku, ale troufám si tvrdit, že tento model je výrazně zábavnější... [více v kompletní recenzi v Next Levelu 2]
V rubrice Fokus je tentokrát jediný tématický článek, ale zato hodně užitečný. Michal Jonáš na šesti stranách zaostřil pozornost na problematiku připojení všech konzolí – od Xboxu 360 přes PS3, Wii, handheldy až po PS2 – do sítě. Text se především vysvětlováním postupu konfigurace a překonáváním mnohdy specificky českých překážek při využívání onlinových služeb. V novém Next Levelu se můžete dále těšit na premiéru rubriky dopisů a směsku novinek, komentářů a servisních informací zahrnutých do rubriky TNT. Za zmínku stojí tématický článek o zpožděných hrách, preview Devil May Cry 4, Bionic Commando či Brütal Legend a debata na téma „Je zpětná kompatibilita skutečně důležitá?“.
zdroj: PR

jd
Smarty.cz

Nejnovější články