Dočtete se v něm o vzrůstající oblibě on-line her, základním principu jejich fungování či odlišnosti od klasických titulů kvůli nutnosti platit měsíční poplatky. Vše doplňují komentáře od zástupců domácích společností Cenega Czech a SeVen M, podle nichž zatím boom těchto her ještě v ČR nenastal kvůli nedostupnosti internetového připojení a malé rozšířenosti platebních karet.
-
Jak vyplývá z výzkumu společnosti Sony, hraní on-line titulů se zvyšuje především na úkor sledování televize. Největší počet hráčů je připojen mezi 17. a 23. hodinou, kdy televize zaznamenávají nejvyšší sledovanost svých pořadů. [...] "U našich aktuálních MMOG titulů očekáváme zanedbatelné prodeje. V podstatě MMOG tituly dovážíme pouze proto, abychom dokázali uspokojit každého zákazníka," říká Jan Herodes, produktový manažer distribuční společnosti Cenega Czech... [více]