Na Daikataně pracuje John Romero už od té doby, co dokončil s iD Softem první Quake (léto 96) a podle toho co jsme viděli, není vůbec o co stát. Část hráčů může odradit už nepříliš dobře vybraný první level, který se odehrává za tmy v jakýchsi bažinách. Navíc hra nejde ukládat kdy se Vám zachce, ale jen pokud najdete krystal. Paradoxně tak zůstává jednou z těch lepších stránek hry hudba, která je na cédéčku v mp3 formátu - ukázky.
Mnohem více se o Daikataně samozřejmě dozvíte na oficiální stránce nebo v Bludrově editorialu na Quake-CZ, kde sleduje vývoj hry krok po kroku od úplného začátku a popisuje důvody nucených odchodů lidí z ION Stormu. Btw, obal Daikatany se nachází v downloadech.
24. 5. 2000 1:01 | Téma | autor: Redakce Games.cz |
Je to skoro k neuvěření, ale Daikatana, která stála EIDOS pár desítek miliónů dolarů, se nyní dostává do amerických obchodů a nelichotivý titul nejodkládanější hry současnosti přebírá Diablo II.
