
Ti poskytli pro první multiplayerový (singlu by se úpravy neměly týkat) patch dost námitek a stížností, jen je poněkud zarážející, že dle informace od komunitního managera je patch založen na odezvě z multiplayerové PC bety (!), ne z ostré verze prodávané v obchodech. Znamená to, že i v případě MoH došlo k vypuštění hry na trh dříve, než byla dostatečně odladěna po zisku informací z betatestingu. Říkejme tomu třeba syndrom dopředu stanoveného termínu vydání.
Mezi hlavními změnami, které patch do multiplayeru přináší, figuruje na prvním místě snížení přesnosti míření/zásahu ve chvíli, kdy hráč zároveň skáče a střílí. Hráčům, kteří po bojišti poskakují jako splašené kozy a pálí u toho jak u Verdunu, tedy brzy odzvoní. A výpis změn a úprav pokračuje dále.
Útočné zbraně budou na blízko méně efektivní a budou mít větší zpětný ráz. Odstřelovací pušky se dočkají zvýšené efektivity při headshotu a na krátkou vzdálenost a snížení efektivity pro střelbu na dálku (k zabití nepřítele při trefě do těla budou potřeba 2 rány). Poloautomatické zbraně se dočkají potřebného zvýšení zpětného rázu, při dělení zranění podle zásahové zóny pak dojde ke snížení zranění do rukou a nohou o 20%, aby nebylo tak jednoduché někoho ustřílet „palbou do kotníku“. Dojde i k úpravě podmínek multiplayerových klání.
Celý seznam změn naleznete zde.