zdroj:
tisková zpráva
Nejnovější filmový snímek natočený na základě herní předlohy - Street Fighter: The Legend of Chun-Li, se v zámoří nesetkal zrovna s velkou přízní kritiků a pak i samotných diváků. Otevírací týden měl přinést tržby pouhých 4,65 milionu amerických dolarů. Pro dílčí srovnání, filmový Street Fighter s Van Dammem z roku 1994 dokázal za stejnou časovou periodu vygenerovat 6,6 milionu dolarů. Ve filmové databázi, pokrývající snímky natočené dle nějaké hry, dokázal počin The Legend of Chun-Li překonat jenom takové "hity" jako Bloodrayne či Alone in the Dark.
Nicméně Capcom, který je pod dílem také podepsaný (mj. jako spoluproducent), tohle všechno háže takříkajíc za hlavu. Už je tomu totiž pět let, co se rozhodl jít stejnou cestou co Marvel, kde skrze stříbrné plátno posilují svůj byznys, zkrátka dále zviditelňují své značky. Přičemž nový Street Fighter má být první vlaštovkou téhle nové strategie. Sluší se zmínit, že v Asii se měl v kinech již objevit filmový snímek Onimusha a další Capcomácké projekty Clock Tower a Lost Planet jsou v přípravách pro následné uvedení do kinosálů v zámoří. Údajně nejenom ony.
Byla-li řeč o Asii. Navzdory slabšímu přijetí The Legend of Chun-Li se očekává, že si Capcom spraví chuť (z ryze komerčního hlediska) právě v tomhle regionu a dále pak skrze DVD distribuci. Není to nikterak nereálné, rozpočet snímku měl činit 30 milionů dolarů a tohle je vždy běh na delší trať. V téhle souvislosti se hodí zmínit, že výše uvedený Van Dammův Street Fighter měl být pro Capcom za poslední dekádu (!) obrovsky výdělečný. Rok co rok generoval miliony dolarů za licenční poplatky z distribuce na multimediálních nosičích. Recenzi Street Fighter IV zveřejníme příští týden!
11. 3. 2009 19:19 | Téma | autor: Redakce Games.cz |
Japonský výrobce chce vsadit na zviditelnění svých herních značek skrze stříbrné plátno.
zdroj: Variety, GameDaily