
Tím se z Black Ops stal nejvýdělečnější zástupce herního průmyslu. Pokořil tak i předešlého držitele rekordu, Modern Warfare 2, který si držel první příčku s 4,6 miliony prodaných kopií. Není pak divu, že Bobby Kotick z Activision nemůže zadržet nadšení, vždyť první den jeho společnost vydělal přibližně 360 milionů dolarů jen za USA a Velkou Británii.
Kotick se (vcelku pochopitelně) bije v hruď: „Ještě nikdy v historii nedržela zábavní frančíza prodejní rekord dva roky po sobě. Navíc čekáme, že překonáme náš pětidenní prodejní rekord, který je 550 milionů dolarů. Úspěch hry podtrhuje popkulturní význam celé značky. Call of Duty: Black Ops jsou nejlepším produktem Treyarchu a znovu posouvá laťku pro onlinové hraní a přináší nejintenzivnější a nejhlubší zážitek ze stáje Call of Duty.“
Chápeme Kotickovo nadšení, je byznysmanem a právě vydělal pořádný balík a to sečetl teprve první den prodeje. Na druhou stranu, množství kritických a nebo lépe řečeno nepříliš nadšených komentářů by mohlo naznačovat, že pořekadlo kvantita neznamená kvalitu opět vylézá na povrch. Nicméně to je na posouzení každého z nás, faktem zůstává, že Black Ops patří k nejvýznamnějším hrám tohoto období (protože peníze jsou v byznysu až na prvním místě) a Activision jistě přemýšlí, s jakou hrou ze stáje Call of Duty zkusí tento rekord zlomit.