Vysvětlení pokračuje: „Hráčům, co už se zajímají o předměty, které prodáváme jako pety v Pet Store a mounty, je přínos jasný. Myslím, že by všichni ocenili možnost provádět nákupy aniž by opouštěli hru. Celý systém je v rámci dlouhodobého plánování a než zakomponujeme existující předměty do tohoto systému, čeká nás ještě hodně práce“.
Mezi novými předměty, které by se v tomto in-game obchodu měly objevit, najdete buffy na zkušenost, které urychlí zisk nových úrovní nebo Lesser Charms of Good Fortune. Hráči z různých koutů světa dávají různé požadavky na to, co by v rámci obchodu rádi viděli a Blizzard by tato přání rád reflektoval. Blizzard chce začít s testováním na asijském trhu, který má mikrotransakce rád a považuje je de facto za standard u onlineovek. Nicméně plán je takový, že by se in-game mikrotransakční obchod měl časem rozšířit do všech regionů. Přijde pak společně s ním přechod na free-to-play model?