Asherons Call: Dark Majesty info
zdroj: Archiv
Téma

Asherons Call: Dark Majesty info

6. 8. 2001 11:34 | autor: Redakce Games.cz |

Uveřejnění červnové novinky o datadisku Dark Majesty pro Asheron's Call, kde bylo uvedeno, že tato MMORPG od Microsoftu je jen pro pár vyvolených v redakci Levelu nebo na strahovských kolejích, vyvolalo vlnu nevole od lidí okolo serveru Asheron.cz, kteří nás trochu poopravili:

Hraji tuto hru bezmála rok a jediné co jsem v ní neokázal najít, je řada znuděných studentů na kolejích.

Komunitu českých hráčů AC dosahuje k dnešnímu dni bezmála počtu 100, přičemž věkový průměr dosahuje 24 - 26 let a dokonce v případě několika jedinců je jejich věk kolem 35 let. Profil českého hráče, hrajícího AC je zcela jiný, než jste uvedli. Jsou to lidé většinou zaměstnaní nebo podnikající. Dále nerozumím větě o zřejmých problémech s hraním AC. Tuto hru lze bez nejmenších problémů zakoupit v obchodě a poplatky za její hraní účtované Telecomem se neliší od poplatků za hraní UO nebo Everquest. (A to se týká i pravidelných měsíčních poplatků, 9,99 dolarů, samozřejmě vyjma českých UO serverů)

Na právě skončené výstavě GenCon byl Dark Majesty předváděn a servery GameSpy&GameSpot přinesly první dojmy včetně nových screenshotů:

zdroj: Archiv zdroj: Archiv zdroj: Archiv

Jedním z nejvýznamnějších vylepšení Dark Majesty oproti původní hře je bydlení. Hráči budou schopni si pořídit jeden ze tří druhů domů - např. velké obydlí nebo zámek určený pro větší množství lidí. Jakmile si zakoupí nějaký dům, obdrží doklad o jeho vlastnictví a aktivují ho speciálním krystalem. Domy jsou určené především k uskladnění majetku v truhle, která má 50 míst, a některá místa interiéru můžou být vyzdobeny různými koberečky, kožešinami a dalším vybavením. Obydlí v Dark Majesty budou kompletně zabezpečeny - jejich majitelé budou mít šanci umožnit přístup jiným hráčům přes list hostů, nikdo další se za magické pole okolo domu nedostanou. Pokud se i přesto nějakým způsobem vloupe do domu nezvaný host, bude jeho pohyb značně omezen a hlavně nebude mít možnost interakce s předměty nebo jinými hosty.

Zámky posktytnou guildám hráčů místo na shromažďování a také budou obsahovat dungeon přístupný přes teleport, který umožní přesuny větším skupinám lidí bez úhony. Souboje hráčů budou v domech striktně zakázány, ačkoliv hosté můžou bojovat mezi sebou přátelské duely a nemusí se přitom obávat, že je napadnou jiní hráči nebo monstra. Vývojářskému týmu z Turbine Entertainment ještě zbývá stanovit cenu všech obydlí (mělo by jich být okolo tisíce, plus další přídavné později po vydání) v expansion packu, ale je předem jasné, že domy budou velmi drahý luxus a dovolit si je bude moci málokdo. zdroj: Archiv

jd

Nejnovější články