TEST - War Front: Turning Point
zdroj: Archiv
Dojmy z hraní

TEST - War Front: Turning Point

28. 12. 2006 19:19 | autor: Redakce Games.cz |

Ačkoliv multiplayerová demoverze chystané RTS War Front: Turning Point obsahovala dvě mapy ve dvou módech (buď totální vyhlazení nebo zničení všech soupeřových budov), stačila na to, aby si člověk udělal onen pověstný první dojem.

Spojenci a Sověti totiž předvedli svoji kompletní výzbroj a s ní spjatou vybalancovanost jednotek. Nejde zrovna o jednoduché počty, protože celý děj se odehrává v alternativním období druhé světové války, takže ve hře narazíte na spoustu experimentálních tančíků. Pokud tipujete, že Hitler to má předčasně za sebou, vyhráváte hlavní cenu. Největším nepřítelem západního světa se tedy stává SSSR a bohužel to není jediná podobnost s oběma díly Red Alertu.

Vše od těžení surovin v dolech, převážení tohoto materiálu dodávkami do skladu až po okamžité přemění zásob v peníze je ekvivalentem C&C: Generals. A to včetně stavby elektráren, radarů nutných pro zobrazení mapy nebo budov sloužících jako odpalovací základny super-zbraní. Obdobně jsou na tom veškeré jednotky ve hře a kromě několika historicky věrných strojů se setkáte s obří útočnou vzducholodí, sonickými tanky, mechy nebo vozidlem, které umí ve svém okolí vytvořit ochranný štít.

zdroj: Archiv zdroj: Archiv zdroj: Archiv

Byl jsem dosti šokován tím, co všechno si autoři z maďarského studia Digital Reality vypůjčili ze série C&C a jiných známých titulů. Originalita ustrnula na bodu mrazu a pochybuji o tom, že Němci jako třetí strana konfliktu přinesou do plné verzi něco nevídaného. Avšak to nic nemění na mém názoru, že souboje po internetu mají skvělý spád a pořád se něco děje. Výrobní továrny neustále jedou na plné obraty a jedna útočná vlna střídá druhou. Akce jako řemen. Kromě perfektní hudby za to může spousta odlišných jednotek, přičemž si žádná nevystačí ve válečné zóně úplně sama. Svojí troškou do mlýna rozhodně přispěla povedená grafická stránka. Přiložené screenshoty byly snímány na střední detaily a vše se hýbalo na sestavě Sempron 2600+, 1GB RAM, Radeon 9800 při 30-40fps.

Do vydaní plné verze ještě zbývají zhruba dva měsíce a vývojáři by si podle mého názoru měli pohrát především s vybalancováním vzdušných jednotek, protože stíhací letouny vydrží daleko větší dávky šrapnelů než bombardéry. Ty dopravují na místo určení kromě výsadkářů i některé druhy super-zbraní a každá ztráta o to víc bolí. Bohužel už stěží půjde něco vylepšit na originalitě celého díla. Komu je to však jedno a raději podlehne rychlé akci, neměl by se stažením MP dema váhat.
zdroj: vlastní

warlock

Nejnovější články