
- Největším rozdílem oproti jedničce bude plně persistentní svět, zbrusu nový 3D engine, více hratelných ras, zvláštní herní servery pro každý svět anebo jednodušší bojový systém s menším počtem skillů.
- Autoři zjednodušili system brnění, takže každá hráčská profese bude mít na výběr pouze ze tří tříd: lehké, obyčejné nebo těžké.
- Při tvorbě postavy vám hra položí několik otázek k její minulosti, které blíže určí osud a dráhu vašeho hrdiny (u lidí např. jejich sociální původ a status, předky atd., u rasy Sylvari třeba denní dobu, ve které se probouzí atp.).
- Herní svět se bude skládat téměř vyhradně z persistentních lokací, kdežto instancingu si užijete v týmech při procházení dungeonů.
- Nově bude možné s postavičkou skákat a plavat, díky čemuž se např. podíváte do podvodních světů uvnitř velikých jezer, řek nebo oceánů - každý z nich bude mít svoji vlastní topologii, biologický život, unikátní příšery i pamětihodná místa.
- Hra obsáhne několik možných konců, které se budou odvíjet od vaší teoretické smrti (např. při PvP soubojích), událostech v herním světě, na které hráč nemá vliv, anebo naopak takového dění, které přímo vyplyne z hráčova konání (skrze plnění questů).
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Pětice ras z Guild Wars 2 [8.12.2009 21:21 - levis]
První artworky z Guild Wars 2 [10.6.2009 10:10 - levis]
Samostatné střety PvP v Guild Wars 2 [28.4.2007 16:16 - levis]
zdroj: MMORPG.com