Změny a novinky v Guild Wars 2
zdroj: tisková zpráva

Změny a novinky v Guild Wars 2

21. 12. 2009 16:16 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

V čem se bude lišit oproti jedničce a jak docílí osobnějšího vztahu hráče k postavě?

Obrázek zdroj: tisková zpráva Nedávný rozhovor s vývojáři onlinovky Guild Wars 2 konečně prozradil něco konkrétnějšího ke hře - jako obvykle z něj vybíráme jen to nejdůležitější:
  • Největším rozdílem oproti jedničce bude plně persistentní svět, zbrusu nový 3D engine, více hratelných ras, zvláštní herní servery pro každý svět anebo jednodušší bojový systém s menším počtem skillů.

  • Autoři zjednodušili system brnění, takže každá hráčská profese bude mít na výběr pouze ze tří tříd: lehké, obyčejné nebo těžké.

  • Při tvorbě postavy vám hra položí několik otázek k její minulosti, které blíže určí osud a dráhu vašeho hrdiny (u lidí např. jejich sociální původ a status, předky atd., u rasy Sylvari třeba denní dobu, ve které se probouzí atp.).

  • Herní svět se bude skládat téměř vyhradně z persistentních lokací, kdežto instancingu si užijete v týmech při procházení dungeonů.

  • Nově bude možné s postavičkou skákat a plavat, díky čemuž se např. podíváte do podvodních světů uvnitř velikých jezer, řek nebo oceánů - každý z nich bude mít svoji vlastní topologii, biologický život, unikátní příšery i pamětihodná místa.

  • Hra obsáhne několik možných konců, které se budou odvíjet od vaší teoretické smrti (např. při PvP soubojích), událostech v herním světě, na které hráč nemá vliv, anebo naopak takového dění, které přímo vyplyne z hráčova konání (skrze plnění questů).
Guild Wars 2 vyjdou nejdříve příští rok pro PC - více v našem zpravodajství:

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Pětice ras z Guild Wars 2  [8.12.2009 21:21 - levis]
První artworky z Guild Wars 2  [10.6.2009 10:10 - levis]
Samostatné střety PvP v Guild Wars 2  [28.4.2007 16:16 - levis]

zdroj: MMORPG.com
Smarty.cz

Nejnovější články