Jak už samotný název nově oznámené hry pro Wii a DS říká, bude Ninja Reflex postaven na rychlosti vašich reakcí a schopností správně se rozhodnout třeba ve zlomku pikosekundy: "Ninja Reflex neustále trénuje vaši šikovnost a pohotovost a krok po kroku z vás dělá lepšího hráče. Pevně věříme, že se tato filozofie na trhu uchytí. Tvůrcům z Nunchuck Games se od nás dostane stejného vydavatelského komfortu, který jsme dříve poskytli vývojářským esům jako Valve nebo Harmonix," zní z divize EA Partners dohlížející na hru.
Těžiště hratelnosti bude spočívat v řadě tradičních miniher, házením shurikenů (hvězdic) počínaje a hůlkami konče. Další minihry jako Hotaru budou čistě testem vašich reflexů, které zpočátku zřejmě nebudou nic moc. Avšak jinudy cesta k virtálnímu černému pásu nevede. Jeden z designérů dodal úsměvnou historku: "Pozvali jsme si do studia jednoho vyznavače bojových umění, který podle svých slov 15 let nesáhl na jedinou videohru. Jeho reakční doba však byla pod 200 milisekundami - zatraceně pohotovej parchant." Na obou cílových platformách očekávejte plnou multiplayerovou podporu až pro čtyři hráče. Datum vydání je stanoveno na březen 2008 - všichni japanologové a vyznavači bojových umění Orientu budou asi nadšeni.